Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Ik download vaak auto's van Gtainside.de. Dit is een van de vele car-mods voor san andreas. maar sommige auto's zijn te veel mb en dat kan mijn pc niet aan. mijn vraag is dus: Wat Bedoelen ze nou met Traffic, en wat bedoelen ze met Dateigröße. Gr san_andreas Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Waar staat dat traffic en Dateigröße dan? Reageren
Juju Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Ik denk dat ze daar Datagrote mee bedoelen, sorry, m'n Duits is niet perfect In dit geval: 0 Kb Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Dateigröße: Betekend de grote van het bestand. Traffic: Is het verkeer, ik denk het verkeer van de server ofzo, maar dat weet ik verder ook niet, maar dat is volgens mij niet zo belangrijk. Dateigröße, is het belangrijkst daar kan je dus zien hoe groot het bestand is. Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Maar zo'n normale mod is niet meer als 2 mb, dat kan je pc toch wel aan? Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 wat bedoel je eigenlijk met "kan niet aan" Ik heb een car mod geïnstalleerd van 10MB (scania r580 pimped) en dat trekt hij perfect het laden voordat de auto verschijnt duurt alleen wat langer Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Ik denk dat hij waarschijnlijk ruimte op zijn pc bedoelt. Maar dan vind ik het nog raar. Want een mod is niet groter dan 5Mb (gemiddelde). En een computer met 5MB schijfruimte bestaat niet meer. Hij kan wel nog maar 5MB vrij hebben maar dan nog vind ik het raar... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 als ik bv 30 mods ga installeren gaat hij hapere. als je de groote van de mods gaat vergelijken met de auto's die op san andreas staan is dit nogal een verschil. de mods zijn een stuk groter en daarom gaat mijn spel nogal haperen als ik dit doe. nu heb ik 5 mods geinstalleerd en hij hapert als een gek. Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Tja, dan kan denk ik je processor of het niet aan. Hier is niks aan te doen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Tja, dan kan denk ik je processor of het niet aan. Hier is niks aan te doen. kan ik er geen geheuge bijgooie? Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 RAM geheugen wel. Maar ik dat gaat niet zoveel uitmaken. Het kan aan je processor liggen aan je grafische kaart. En RAM... Maar met 512 Ram heb je zeker meer dan genoeg voor GTA. En een 1.5GHZ processor ook. Maar het vereist wel een grafische kaart van 128Mb. Om het spel goed te kunnen spelen. Misschien ligt het hier aan. Koop je dan een nieuwe grafische kaart, voor 80 euro heb je al een dat GTA heel goed aankan. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 RAM geheugen wel. Maar ik dat gaat niet zoveel uitmaken. Het kan aan je processor liggen aan je grafische kaart. En RAM... Maar met 512 Ram heb je zeker meer dan genoeg voor GTA. En een 1.5GHZ processor ook. Maar het vereist wel een grafische kaart van 128Mb. Om het spel goed te kunnen spelen. Misschien ligt het hier aan. Koop je dan een nieuwe grafische kaart, voor 80 euro heb je al een dat GTA heel goed aankan. dan weet ik genoeg, bedankt iedereen Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 NOu ik weet het ook niet Kan geen duits ik moet me schamen want ik ben kwart Duits Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.