Jump to content

Vriendin Denise vermoord!

Recommended Posts

Geplaatst:

Eerst even: Hallo iedereen :cya: ik ben hier nieuw.

Ik heb een probleempje, namelijk: ik heb mijn vriendin Denise per ongeluk doodgeschoten. Ik heb hier op het forum al gelezen dat je gewoon overnieuw moet beginnen met een vriendin als je haar hebt doodgeschoten, maar ik kan denise nergens meer terug vinden!

Wie weet of ik Denise nog 'terug kan krijgen'? want ik wil graag het pimp suit in mijn wardrobe :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Hey NightWish, welkom op het forum :cya:

Als je een vriendin vermoord hebt. In dit geval Denise Robbinsson. Als je haar graag terug wilt, zul je overnieuw moeten beginnen. Je hebt dan de vriendin vermoord. Als je een mens vermooord is die in het echte leven ook dood. GTA San Andreas is best realistisch dus hier geldt ook de regel: Eenmaal dood = altijd dood.

EDIT: Je kunt bijvoorbeeld »hier« wel een savegame downloaden. Als je dan de missie download die jij voor het laatst gehaald hebt, is die bij die savegame ook voor het laatst gedaan. Best handig dus. Verder kun je ook je vorige savegame laden, waarmee je al bezig was en je vriendin nog niet hebt vermoord. :)

Nog een leuke tijd op het forum hé! :Y

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

Dat is helaas niet mogelijk.

Je zou inderdaad een new save game moeten beginnen.

Ruurd was net iets eerder. ;)

Bewerkt: door denkaanhenk
Geplaatst:

Tenzij je het hebt opgeslagen voor je haar hebt doodgeschoten, dan kan je ook gewoon nog loaden...

:Y

XboxGta :cya:

Geplaatst:

@ Ruurd31 Thanks, weet ik dat ook weer, ik had gehoord dat je overnieuw kon beginnen met een vriendin als je haar had doodgeschoten, jammer dat dat niet kan..

Ik zal dan maar even zo'n savegame downloaden :*D

Geplaatst:
@ Ruurd31 Thanks, weet ik dat ook weer, ik had gehoord dat je overnieuw kon beginnen met een vriendin als je haar had doodgeschoten, jammer dat dat niet kan..

het kan wel alleen die je ergens kan vinden bijvoorbeeld michelle of katie barbara

Geplaatst:

het kan wel alleen die je ergens kan vinden bijvoorbeeld michelle of katie barbara

Euh nee zelfs dat kan niet.

Geplaatst:

JE kon ook eerder load game doen om nog niet te saven

Zo kan je Makkelijk weer met haar daten

Maar Toch Veel Succes...

Geplaatst:

Je wilt de PIMP suite???Ga dan door met GTA en bij de missie Key to her Heart in Las Venturas kun je de PIMP suite krijgen.

Geplaatst:
Je wilt de PIMP suite???Ga dan door met GTA en bij de missie Key to her Heart in Las Venturas kun je de PIMP suite krijgen.

Nee wat jij zegt is het gimp suit.

het pimp suit krijg je van Denise.

Als je 100 % met haar hebt.

Pimp suit is een net pak met disco schoenen en een strik. ;)

Geplaatst:
Eerst even: Hallo iedereen :cya: ik ben hier nieuw.

Ik heb een probleempje, namelijk: ik heb mijn vriendin Denise per ongeluk doodgeschoten. Ik heb hier op het forum al gelezen dat je gewoon overnieuw moet beginnen met een vriendin als je haar hebt doodgeschoten, maar ik kan denise nergens meer terug vinden!

Wie weet of ik Denise nog 'terug kan krijgen'? want ik wil graag het pimp suit in mijn wardrobe :puh:

Ik denk het niet :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...