Jump to content

politie slaat man


carlk

Recommended Posts

ik ben nieuw hier dus weet niet of ik hier goed zit maar ik heb iets gevonden in san andreas:

in los santos heb je een garage van de politie maar elke keer als ik daar in kom zie ik in een hoek die telken een burger in elkaar slaat.

is dat een fout ofoz:?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • carlk

    8

  • Svenie

    5

  • nuke_obelisk

    3

  • ~Lance Vance

    2

Dit heb ik ook,bij is het een vrouw die in elkaar geslagen word.Het rare is dat ze nooit dood gaat. :puh: Ik post dadelijk wat screens ervan.:)

@Ruurd,hij bedoeld dat de politie een burger afslaat in de ondergrondse politie parkeerplaats. :)

Bewerkt: door svenie
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nieuw hier dus weet niet of ik hier goed zit maar ik heb iets gevonden in san andreas:

in los santos heb je een garage van de politie maar elke keer als ik daar in kom zie ik in een hoek die telken een burger in elkaar slaat.

is dat een fout ofoz:?

Hey CarlK, welkom op het forum! :cya:

Dit is waarschijnlijk een bug of een glitch. Dit is dus een foutje van de makers, elke keer dat hij een politie agent slaat is wel iets te toevallig, maar normaliter gebeurt dit nooit. Kun je misschien eens een screen nemen met de locatie? Dat is wel leuk! Dan kunnen wij het misscien ook wel chekken!

Nog een leuke tijd CarlK, op het forum hè! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nieuw hier dus weet niet of ik hier goed zit maar ik heb iets gevonden in san andreas:

in los santos heb je een garage van de politie maar elke keer als ik daar in kom zie ik in een hoek die telken een burger in elkaar slaat.

is dat een fout ofoz:?

Mooi gevonden ik heb het ook gezien ziet er lollig uit.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb voor de ps2 hoe kan ik daar dan een plaatje dan van maken???

van die gevecht tussen poltie en burger

Met een camera maar dat is een beetje veel moeite, iemand die hem op de pc heeft kan makelijk een ss maken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

oke ik ga proberen een foto ervan te nemen

Je zou ook nog kunnen proberen deze manier te gebruiken. Ikzelf weet niet hoe het allemaal in z'n wekr gaat met de ps2 (ik heb hem namelijk niet :clown: ), maar volgens mij kom je met de uitleg van exabyte een heel eind :)

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb foto`s ervan gemaakt moet ze alleen maar nog ff op de pc zetten

maar ik ga ook nog wat foto`s maken van nog iets wat raar is want soms zie ik in die zelfde garage z`on soort jet staan

ik weet niet of daar al iets over is dus die zien jullie ook zo snel mogelijk

Link to comment
Delen op andere websites

het si ZEKER GEEN fout of glitch ofzo hoor, het hoort gewoon bij GTA SA, misschien een easter egg dat echt gebeurde ofzo of R* wou dan voor de FUN zo hebben, hoe meer leuke acties hoe meer plezier jij er aan hebt

Link to comment
Delen op andere websites

huh :S:S

ik kan hem niet toevoegen:S:S:S

kan ik op een of andere manier voor zorgen dat de foto kleinerword???

want hij geeft deze foutmelding

De totale benodigde ruimte om alle bijlagen te uploaden is groter dan jouw toegestane limiet. Maak het aantal of de grootte van de bijlagen kleiner.

HELP ME!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hé dan kan je beter je plaatje even met imageshack uploaden, imageshack vindt je hier. Druk op bladeren en selecteer je afbeelding.

Dan komen er een aantal links te staan, om een verkleinde versie op het forum te zetten pak je de links die voor Thumbnail for forums (1) staat. Als je die hier plaats kunnen anderen er opdrukken zodat hij vergroot wordt.

Je kan ook de link die voor Hotlink for forums (1) pakken, dan krijg je gewoon de afbeelding niet verkleint, het beste is even om hem met een Thumbnail te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...