Svenie Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Hier heb ik een kaartje. Veel plezier. Reageren
mattiejj Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 @crasCo en gammie Ik vind dit geen ee of bug lees de verklaring van ICE BANANA is gebeurt in real life=verwijzing=EasterEgg (ik val jullie hier niet mee aan Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 @crasCo en gammieIk vind dit geen ee of bug lees de verklaring van ICE BANANA is gebeurt in real life=verwijzing=EasterEgg (ik val jullie hier niet mee aan mee eens Reageren
LBG Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Je zou het kunnen zien als een EE, of je zou het kunnen zien als gewoon een onderdeel van het spel. Mischien hebben ze het als grapje er in gedaan, of mischien hebben ze het gedaan om het spel zo realistisch mogelijk te laten zijn (want dit gebeurt in het echt in heel veel landen en in delen van de VS ook in het echt). Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ik heb wel dat de police een achtervolging inzet en dan op een stel gangsters (Criminelen) Schiet Y55 Reageren
LBG Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik heb wel dat de police een achtervolging inzet en dan op een stel gangsters (Criminelen) SchietY55 wat heeft dat er nou mee te maken? Reageren
dragxster Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 huh waar is ut dan ik kan ut niet vinden :S Reageren
Dynamic Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Ferre had daar al een kaartje van. Hier 't Rode omcirkelde daar is het. en dan de garage in met een politie auto of motor en dan zie je 2 agenten knokken met een ped. PS: Je bumpte net wel een beetje erg Bewerkt: 3 augustus 2006 door Dynamic Reageren
dragxster Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 laat maar al gevonde maar die kaart klopt niet bij is ut op een andere plek :S Reageren
Wijst Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) waar is die garage dan ?? _______________ ok thx Bewerkt: 14 augustus 2006 door wijst Reageren
Dynamic Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 waar is die garage dan ?? Hier! Kijk vervolgens wat posts terug. Reageren
Jantje III Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 ik had wel eens dat een auto dwars door die slagboom heen reed en die auto werd helemaal kapot geschoten! Reageren
AwSom Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Maar dit was volgensmij ALLANG bekend, en ik ben het met degene eens die denken dat dit een EE is En ik vind ook dat ze goed bewijs hebben ! Reageren
Jantje III Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 ik denk dat het gewoon verboden toegang is want iedereen die der komt word dood geschoten ik vind het eigenlijk wel dom Reageren
Lampje Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 In LV -Zal ook wel in andere steden zijn- als je met een politie wagen aankomt bij een slagboom gaat hij gewoon open, Ga je naar beneden in de garage, stap je uit word je neergestoren... ook best krom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.