Jump to content

politie slaat man


carlk

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • carlk

    8

  • Svenie

    5

  • nuke_obelisk

    3

  • ~Lance Vance

    2

Je kan een politiegarage alleen binnen met een dienstvoertuig van de politie. Hierdoor zal de slagboom opengaan evenals de poort, en kan je binnen rijden. Als je net dood bent geweest en de politie had je 'busted' dan kan het zijn dat je auto in die garage staat. Als je uitstapt zal de politie je echter opmerken en beginnen schieten. Wel een beetje nep dat ze op een politiemotor je niet zien, en dat als je uitstapt en er geen politie te zien is je ineens sterren hebt.. Maar veel valt daar niet aan te doen. Ook heb je soms een Hydra in die garage staan dacht ik; Dat zou een fout zijn.

Ook valt een politie daar iemand aan maar dat hoort gewoon zo. Als je ergens rijdt kan het zelfs zijn dat ze iemand met een auto achtervolgen en die dan drive-by doet. Een grote rol hebben deze garages echter niet.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Probeer maar eens andermans auto tegen een politiewagen te duwen, je zult zien dat de politie de burger die in de auto zit gelijk doodschiet.

Ook zie je heel vaak gangmembers een drive-by doen tegen de politie, vooral als je helpt met chaos veroorzaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan een politiegarage alleen binnen met een dienstvoertuig van de politie. Hierdoor zal de slagboom opengaan evenals de poort, en kan je binnen rijden. Als je net dood bent geweest en de politie had je 'busted' dan kan het zijn dat je auto in die garage staat. Als je uitstapt zal de politie je echter opmerken en beginnen schieten. Wel een beetje nep dat ze op een politiemotor je niet zien, en dat als je uitstapt en er geen politie te zien is je ineens sterren hebt.. Maar veel valt daar niet aan te doen. Ook heb je soms een Hydra in die garage staan dacht ik; Dat zou een fout zijn.

Ook valt een politie daar iemand aan maar dat hoort gewoon zo. Als je ergens rijdt kan het zelfs zijn dat ze iemand met een auto achtervolgen en die dan drive-by doet. Een grote rol hebben deze garages echter niet.. ;)

Ook heb je soms een Hydra in die garage staan dacht ik; Dat zou een fout zijn

Waarom zou dit een fout zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

juist wel het is een verwijzing naar Rodney King die ook door de politie neergeslagen werd

En hoeveel fokking mensen denk je dat er per uur alleen al worden neergeslagen door de politie in america?!?!? Als dit al enige kans maakte om in de categorie EE te vallen dan niet als verwijzing naar Rodney King... :t

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Dit is waar in alle politie ondergrondse parkingen vind je dat dus zoals iemand dit al zei,een fotje van R* en de makers,Rockstar werkt bina nooit de details af(muren,fotos,gezichten,..)Dus een Bug. :slotje:

>>> Door Dutchy3010: Deze post voegt niets toe aan het topic, wat al enige tijd lag te rusten. Graag geen topics meer bumpen, mits je een goede reden hebt om dat te doen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel heel raar dan dat je die bug vrijwel ALTIJD ziet als je die garage binnengaat.

Andere bugs kom je zelden tegen, maar deze zie je altijd, geloof je het zelf?

En er staat nog een agent verderop in de garage met zijn motorklep open, dat is zeker ook een bug?

Ik weet het jongens, t'is moeilijk te accepteren dat er weer een easter egg is die niet door jou gevonden is, maar het is er toch echt een. Deal with it.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb voor de ps2 hoe kan ik daar dan een plaatje dan van maken???

van die gevecht tussen poltie en burger

er is een fotocamera in je huis in grove street. boven in een kamer.

met R1 kan je richten.

je kan ook in en uitzoemen.

met L1 maak je de foto.

daarna staat er of je hem op moet slaan. zeg dan overal ja.

twankala 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hé dan kan je beter je plaatje even met imageshack uploaden, imageshack vindt je hier. Druk op bladeren en selecteer je afbeelding.

Dan komen er een aantal links te staan, om een verkleinde versie op het forum te zetten pak je de links die voor Thumbnail for forums (1) staat. Als je die hier plaats kunnen anderen er opdrukken zodat hij vergroot wordt.

Je kan ook de link die voor Hotlink for forums (1) pakken, dan krijg je gewoon de afbeelding niet verkleint, het beste is even om hem met een Thumbnail te doen.

ik kan gewoon via bladeren in ´bericht schrijven´

Je kan een politiegarage alleen binnen met een dienstvoertuig van de politie. Hierdoor zal de slagboom opengaan evenals de poort, en kan je binnen rijden. Als je net dood bent geweest en de politie had je 'busted' dan kan het zijn dat je auto in die garage staat. Als je uitstapt zal de politie je echter opmerken en beginnen schieten. Wel een beetje nep dat ze op een politiemotor je niet zien, en dat als je uitstapt en er geen politie te zien is je ineens sterren hebt.. Maar veel valt daar niet aan te doen. Ook heb je soms een Hydra in die garage staan dacht ik; Dat zou een fout zijn.

Ook valt een politie daar iemand aan maar dat hoort gewoon zo. Als je ergens rijdt kan het zelfs zijn dat ze iemand met een auto achtervolgen en die dan drive-by doet. Een grote rol hebben deze garages echter niet.. ;)

hier heb ik een plaatje van die politieman die die burger in elkaar slaat.

niet zoon goed plaatje maar het alarm ging af dus ik moest weg!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook al eens gezien. Soms is het een hoertje, waar de agenten gewoon maar wat bij staan met hun bek vol tanden :puh: Soms meppen ze ook een hoetrje, en soms slaan ze gewoon een burger (soms een man, soms een vrouw).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...