Robin2130 Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 Ja precies, en se7en heeft een leuke variant. een dansende banaan :lol: toen ik m voor t eerst zag lag ik echt in een deuk, niet te geloven :lol: :lol: :lol: die smileys in je lijst vind ik ook mooi. dat kan niet in 6.2 check de dansende banaan :lol: :lol: Reageren
Timovich Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 Okee vaag... Maar er zitten dus nog wel foutjes in denk ik! Leuk alleen ik wil bewegende avatars!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 hij doet het niet meer :angry: als ik me inlog staat er dat ik een nieuwere versie moet installere waar die nieuwe versie is 6.2 Reageren
Robin2130 Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Heb ik ook gehad en ik ben teruggegaan naar 6.2 i.v.m messenger plus die ik wel handig vind, en MSN 7 beta zit vol met bugs enzo. Reageren
Timovich Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Ik allang.. 3x bij iemand het scherm laten trillen en 1 bug en ik had Msn 6.2 weer Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Ja inderdaad en het is zwaar irritant zit ik met moo mapper te werken aan gta vice city underground zit er zo'n megool (paar megolen) steeds dat k*T scherm te laten trillen dan hoef je dat wel niet te openenen alleen dan kom steeds dat schermpje omhoog springen! Reageren
RTS Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 hij doet het niet meer :angry: als ik me inlog staat er dat ik een nieuwere versie moet installere waar die nieuwe versie is 6.2 heb ik nu ook <_< trouwens 7.0 brengt virussen met zich mee :ph34r: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Ik ben ook weer teruggegaan naar 6.2. Ik download 7.0 als de officiele versie uit is, ik heb daardoor een virus in mn pc gekregen dat mn pc crashde gisteren :angry: Reageren
8-Ball Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Ik heb nu MSN 7.0 en hij is nederlands! Ik vind hem leuk! Trouwens, die Nudges kan je uitschakelen via opties! :hehe: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 nederlands hoe krijg je dat voor elkaar? Reageren
8-Ball Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 nederlands hoe krijg je dat voor elkaar? Die kan je hier downloaden: http://www.tweakzone.nl/downloads/7090 Reageren
Tegh Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Ik heb em een tijdje geleden gedownload op een erg onbetrouwbare site(heeel dom van me) en nu doet heel msn het niet meer! Ik heb alles al geprobeerd; msn7.0 compleet weghalen, oude msn opnieuw downloaden, patches gedownload. Maar steeds krijg ik hetzelfde bericht als ik msn opstart: 'The following error caused %1 to close: <unknown>'. Vet balen dus! Reageren
Furi0uz Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Ik heb em een tijdje geleden gedownload op een erg onbetrouwbare site(heeel dom van me) en nu doet heel msn het niet meer! Ik heb alles al geprobeerd;msn7.0 compleet weghalen, oude msn opnieuw downloaden, patches gedownload. Maar steeds krijg ik hetzelfde bericht als ik msn opstart: 'The following error caused %1 to close: <unknown>'. Vet balen dus! Dan uninstall je hem... Dowload je hem via "http://mess.be" en installeer je tevens de patch die ervoor zorgt dat je 7.0 Beta kunt gebruiken zonder dat ie niet wil aanmelden en zeurt over 6.2 Reageren
8-Ball Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2004 (bewerkt) De Officiele MSN Messenger 7.0 BETA is uit! Download hem hier Bewerkt: 16 oktober 2004 door 8-Ball Reageren
Timovich Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2004 Er staat officiele beta duzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.