Jump to content

MSN Messenger 7 BETA is uit!!!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja precies, en se7en heeft een leuke variant.

een dansende banaan :lol: toen ik m voor t eerst zag lag ik echt in een deuk, niet te geloven :lol: :lol: :lol:

die smileys in je lijst vind ik ook mooi. dat kan niet in 6.2

check de dansende banaan :lol: :lol:

post-28-1096959875.gif

• Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin2130

12

• Pete-R

6

• Timovich

6

• liltuner

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Okee vaag...

Maar er zitten dus nog wel foutjes in denk ik!

Leuk alleen ik wil bewegende avatars!!!!!!!!!!!!!!!!! :(;) :angry: :(^_^

Geplaatst:

hij doet het niet meer :angry: als ik me inlog staat er dat ik een nieuwere versie moet installere waar die nieuwe versie is 6.2

Geplaatst:

Heb ik ook gehad en ik ben teruggegaan naar 6.2 i.v.m messenger plus die ik wel handig vind, en MSN 7 beta zit vol met bugs enzo.

Geplaatst:

Ja inderdaad en het is zwaar irritant zit ik met moo mapper te werken aan gta vice city underground zit er zo'n megool (paar megolen) steeds dat k*T scherm te laten trillen dan hoef je dat wel niet te openenen alleen dan kom steeds dat schermpje omhoog springen!

Geplaatst:
hij doet het niet meer :angry: als ik me inlog staat er dat ik een nieuwere versie moet installere waar die nieuwe versie is 6.2

heb ik nu ook <_< trouwens 7.0 brengt virussen met zich mee :ph34r:

Geplaatst:

Ik ben ook weer teruggegaan naar 6.2.

Ik download 7.0 als de officiele versie uit is, ik heb daardoor een virus in mn pc gekregen dat mn pc crashde gisteren :angry:

Geplaatst:

Ik heb em een tijdje geleden gedownload op een erg onbetrouwbare site(heeel dom van me) en nu doet heel msn het niet meer! Ik heb alles al geprobeerd;

msn7.0 compleet weghalen, oude msn opnieuw downloaden, patches gedownload.

Maar steeds krijg ik hetzelfde bericht als ik msn opstart: 'The following error caused %1 to close: <unknown>'. Vet balen dus!

Geplaatst:
Ik heb em een tijdje geleden gedownload op een erg onbetrouwbare site(heeel dom van me) en nu doet heel msn het niet meer! Ik heb alles al geprobeerd;

msn7.0 compleet weghalen, oude msn opnieuw downloaden, patches gedownload.

Maar steeds krijg ik hetzelfde bericht als ik msn opstart: 'The following error caused %1 to close: <unknown>'. Vet balen dus!

Dan uninstall je hem...

Dowload je hem via "http://mess.be" en installeer je tevens de patch die ervoor zorgt dat je 7.0 Beta kunt gebruiken zonder dat ie niet wil aanmelden en zeurt over 6.2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...