hey dude Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 bij mij werkt de link niet hoe komy dat???????????????????? Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 bij mij werkt de link niet hoe komy dat???????????????????? normaal moet als je op de link klikt de keuze meteen komen ofdat je wilt openen en uitvoeren enzo.. komt dat erniet op bij jouw dude?? :blink: Reageren
hey dude Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 bij mij werkt de link niet hoe komy dat???????????????????? normaal moet als je op de link klikt de keuze meteen komen ofdat je wilt openen en uitvoeren enzo.. komt dat erniet op bij jouw dude?? :blink: nee kan de pagina niet worden weergeven? <_< Reageren
Timos Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik heb MSN 7.1 zelfs :huh: Deze bestaat nog niet eens, post eens een screen van je msn. Dan kunnen we het chekken Reageren
Silverwing Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik heb MSN 7.1 zelfs :huh: Msn 7.1? Die bestaat nog niet hoor. Misschien niet goed gekeken wat voor versie je hebt? :huh: Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Misschien heb je hem verward met msn 6.1 :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.