masterbrain13 Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) Heey Ik wil graag oysters gaan verzamelen met de Sea sparrow. Maar als ik daarmee op water land en ik duik en pak de oyster Is me sea sparrow dan weg of staat ie er dan nog gewoon (bijv. als ik aan het zoeken ben naar zijn schelp:P Alvast bedankt Bewerkt: 19 april 2006 door masterbrain13 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Ik snap je probleem niet helemaal? Is je probleem dat je een schelpje opduikt dat je Seaspearow dan weg is? Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 ik wil juiust weten dat ALS ik een schelp ga zoeken dat me sea sparrow er dan nog is of dat ie weg is Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) ik wil juiust weten dat ALS ik een schelp ga zoeken dat me sea sparrow er dan nog is of dat ie weg is Meestal is hij er wel, eigenlijk altijd. Als je een heel eind gaat zwemen en je kijkt weer eens om de hoek, dan heb je de kans dat hij verdwenen is. Als je uit de Seasparrow stapt om even 1 ding snel te pakken (zoals een Oyster) dan zal de Seasparrow er altijd staan Bewerkt: 19 april 2006 door Ruurd31 Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Oke dan je wel Ruurd31 Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 soms bij zeltzame voertuigen zoals de politie maverick en de cargobob kan zo voor je neus verdwijnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.