Froodooo Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Als ik een texture, die ik heb veranderd, wil plaatsen met de Import button, dan krijg ik dit: Weet iemand hoe ik dit niet krijg/hoe ik het kan verhelpen? Alvast hartelijk bedankt! Ik zag hier niks over met de zoekfunctie, als er wel iets staat, mijn excuses. Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 dat heb ik ook wel eens, unzip txd workshop nog es een keer Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Heb ik ook al gehad. Ik denk dat je een textuur wilt importeren dat je in photoshop gemaakt hebt. Ik doe het altijd zo: - Open de afbeelding mee paint. - Selecteer alles kopier het dan. - Maak een nieuw document in Paint aan. - Plak het daarin. - Sla het dan op als BMP. En zo moet het werken. Bij mij doet hij dat toch. Ik weet eigenlijk ook niet echt het probleem. Ik denk dat het te maken heeft met het opslaan in PS. Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) Hartelijk bedankt, het lag eraan dat het niet kon als je opsloeg in Photoshop! Nogmaals bedankt, nu kan ik weer verder (met een beetje oefenen!). Bewerkt: 19 april 2006 door Froodooo Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Sorry voor de dubbelpost, maar ik doe het omdat ik net heb gezegd dat het saven nu lukt, maar nu heb ik dit: Ik heb een t-shirt nieuw gemaakt, en als ik die aan wil trekken, dan sluit het spel af, met de melding dat er een fout is opgetreden (met 'rapport verzenden' enzo). Wat is hier tegen te doen? Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Gebruik voortaan de "edit" knop. Als er een alpha in de T-Shirt zit moet je die ook maken. Kan je even je plaatjes posten? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Heeft er niks mee te maken Matsicus Hmmmm.... Dit probleem heb ik nog nooit gezien, het kan zijn een instalatie bug, na lang gebruik komt dit vaker voro, ik raad je aan om hem gewoon even opnieuw te instaleren Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Ik heb nog nooit een T-shirt gemaakt. Dus ik probeer maar te helpen. Verder zou het ook kunnen dat je de TXD vergeten compressen bent? En op op SA formaat hebt opgeslaan. Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik heb nog nooit een T-shirt gemaakt. Dus ik probeer maar te helpen. Verder zou het ook kunnen dat je de TXD vergeten compressen bent? En op op SA formaat hebt opgeslaan. Ik ben nog niet zo ver in Modden, dus ik vraag me af, wat is compressen? @Big Bear De programmaatjes IMG Tool en TXD Workshop hoef je niet te installeren, dus kan je ze ook niet opnieuw installeren... Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Compresseren doe je in txd workshop via ''image'' en dan ''compress all images'' Greetz Wazuup Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik heb nog nooit een T-shirt gemaakt. Dus ik probeer maar te helpen. Verder zou het ook kunnen dat je de TXD vergeten compressen bent? En op op SA formaat hebt opgeslaan. Ik ben nog niet zo ver in Modden, dus ik vraag me af, wat is compressen? @Big Bear De programmaatjes IMG Tool en TXD Workshop hoef je niet te installeren, dus kan je ze ook niet opnieuw installeren... Toch wel Ik kreeg bij Progamma's te staan IMG Tool, maar dan moet je hem even opnieuw downloaden, want als hij een Niet Verzenden error krijgt, ligt het niet aan Compressen, vekeerd Formaat, verkeerd bestandstype, en al helemaal niet de Alpha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.