Daan007 Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Ik heb weer een nieuwe sig,, als je hem rated moet je ff wete dat het de eertse keer is dat ik een sig maak met mijn eigen stijl zonder in Tut te heben gekeken Reageren
SamShine Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Ziet er goed uit, maar voordat iedereen met ingewikkelde tips komt wil ik even zeggen dat je je achtergrond iets meer in het onderwerp voetbal/Arsenal moet brengen. Dat laat het geheel er mooier uitkomen! Maar deze ziet er zeker niet verkeert uit! KUTGW! Reageren
Nielok Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Die border is echt vet!! helaas kan ik die niet een beetje donker aan de rechterkant maar voor de rest weinig op aan te merken 8.5/10 Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 je heb trouwens zijn arm (waar geen hand aan zit )heel mooi in het geheel laten lopen. het lijkt me alleen een goed idee als je er wta meer dingen in je sig doet, en de letter was groter maakt. 7.6 Reageren
-Karel- Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 mooi gedaan alleen zou ik geen outerglow bij de render doen 7.2/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.