ACID Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 hoi, ik heb een vraag ik speel al een tijdje halo ce en nu krijg ik opeens de melding als ik een server in wil: your cd key is invalid, wat kan ik hier tegen doen ? ik hwb hier nooit eerder last van gehad p.s. m'n halo is legaal Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Misschien is er een nieuwe update voor het spel gekomen, waardoor je niet meer online kunt spelen. Check eens de site van halo hiervoor. Mocht je niks vinden, of werkt het niet, kijk dan ergens bij de opties van het spel, waar je vast wel ergens kan zien wat je CD-key is, en kijk of hij nog klopt. Ook kun je het spel eens opnieuw installeren. Succes ermee, ik hoop voor je dat één van deze dingen zal werken... Reageren
Follow Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) Dit komt omdat iemand anders jou cd-key heeft. Dat kan je niet oplossen en dus heb je misschien: 1: Je Cdkey doorgegeven. 2: Een cdkey van een site gehaald. Edit: froodo, over die update, die downloas hij zelf al als je multiplayer opstart, want er staat dan eerst: Checking for update's Bewerkt: 19 april 2006 door Follow Reageren
ACID Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 oke, het klopt inderdaad ik had m'n cd key aan iemand anders gegeven jammer nu kan ik hem niet meer spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.