Alexy Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Hoi, Ik had een vraagje, hoe stap je in een RC vliegtuigje? Ik heb geprobeerd zo goed mogelijk te zoeken (de term RC was te kort ). Sorry als dit al ergens staat... Gr. Alexy Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Je kunt niet zelf in een RC voertuig stappen. Daarvoor moet je in een Busje stappen. Kijk hier maar eens: http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen...9#RC_Voertuigen Hier staat vast wel iets nuttigs. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Hoi,Ik had een vraagje, hoe stap je in een RC vliegtuigje? Ik heb geprobeerd zo goed mogelijk te zoeken (de term RC was te kort ). Sorry als dit al ergens staat... Gr. Alexy Voor zover ik weet kan je sowieso helemaal niet in die RC voertuigen stappen, bij VC had je daar de speciale Top Fun busjes voor, maar volgens zijn die er niet in SA. Of het moet de RC Van zijn, dat als je daarin stapt je in een RC voertuig komt. Die RC Van kun je hier vinden. Ik weet het zelf niet zeker, heb het nog nooit geprobeerd. Ik denk dat je dat vliegtuigje dan alleen bij de missie Supply Lines hebt, maar om die dan steeds te gaan doen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.