Froodooo Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) Dit is mijn eerste Texture die ik heb veranderd ooit! Het is eigenlijk een beetje een probeersel, en ik heb gebruik gemaakt van deze Tut. Het is dus de Garage bij San Fierro, in Doherty, waar je aankomt met de Truth in de missie Are U going to San Fierro. Bewerkt: 19 april 2006 door Froodooo Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 ziet er leuk uit, maar waarom verander je de hele garage niet meteen met textures? Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 ziet er leuk uit, maar waarom verander je de hele garage niet meteen met textures? Dat had ik nog niet gedaan, dit is de eerste texture ooit die ik heb veranderd zoals ik al zei. Daarom heb ik maar 2 tekstjes erop gezet... Reageren
noedel Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Pssst! Hoe doe je dat nu juist? Ik zou er namelijk graag een tekst en tekening opzetten (ingescand). Groeten! Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Dit is mijn eerste Texture die ik heb veranderd ooit!Het is eigenlijk een beetje een probeersel, ----------> en ik heb gebruik gemaakt van deze Tut <---------- *plaatjte* Het is dus de Garage bij San Fierro, in Doherty, waar je aankomt met de Truth in de missie Are U going to San Fierro. Zie tussen de pijltjes Reageren
EXIT Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 zier er goed uit maar wat staat er achter de please als je een ! bedoelt zal ik die toch iets duidelijker maken Reageren
Blastov Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Ziet er goed uit voor je eerste aangepaste texture. Tec, ja dat is een ! Reageren
byze Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) vet, kep de tutorial ook ff gevolgt, mijn eerste resultaat en 2e ingame materiaal op een simpele t-shirt edit na: Wel jammer dat het spel t allemaal een beetje uitrekt. Bewerkt: 28 mei 2006 door byze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.