melk Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 hai ik heb 54%voltooid maar ik krijg geen opdrachten meer ik kan nu aleen nog maar in mijn auto bedrijf racer en van die anderen dingen doen maar geen misies meer wie kan me helpen Reageren
Advancegta Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 hallo melk welkom op het forum nu kan ik dat zeggen en word het niet meer tegen mij gezegd kijk eens op wikigta of je eegt alles hebt gedaan hebt of zet je savegame neer in het savegame aanvraag topic dan kijkt iemand anders ernaar het kan natuurlijk ook dat er iets mis is gegaan bij het instaleren dit kan worden opgelost bij heinstalerenen dan blijft je sAvegame wel bewaart maar het kan ook aan je savegame liggen download er dan een. nog veel plezier op dit forum Reageren
melk Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 maar ik heb het spel op de playstation 2 en ik zit in 54% en ik weet niet meer wat ik moet doen wie kan me helpen Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Kijk eens bij Stats. Dan kan je zien welke gebouwen je nog moet kopen en welke missies er nog moeten nog worden gedaan. Wat is de laatste missie die je hebt gedaan? Heb je de slotmissie bijvoorbeeld al gedaan. Alle bedrijven missies gedaan? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 maar ik heb het spel op de playstation 2 en ik zit in 54% en ik weet niet meer wat ik moet doen wie kan me helpen Er is nog genoeg te doen, maar voordat je verder kan met je missies moet je de bedrijven missies doen. Je moet dus alle bedrijven kopen en daar de benodigde missies van doen. Deze bedrijven zijn er allemaal: - Boatyard - Cherry Poppers Ice Cream Factory - Pole Position - Kaufman Cabs - Sunshine Autos - Film Studio - Print Works - The Malibu Voor al de bijbehorende missies klik je hier! Verder moet je ook nog de Vigilante, Paramedic, Firefighter, Taxi Driver en Pizza Boy missies doen. Dan kun je ook nog alle hidden packages opzoeken, ook dit heb je nodig voor de volle 100%, voor een lijstje met alle vindplaatsen klik je hier! Voor een complete 100% checklist klik je hier, daar zie je alles wat je moet doen om Vice City helemaal 100% moet uitspelen. Als je er behoefte aan hebt om alle bedrijven op een kaart te zien meld je het maar even, dan maak ik dat even voor je! Reageren
melk Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 dankje voor jullie hulp nu weet ik weer wat ik verder moet doen en thijs kan je voor mij een kaartje maken als je dat wilt oke bedankt voor alle hulp Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) Rood: Boat yard Geel: Sunshine Auto's Groen: Cherry Poppers Ice Cream Factory Blauw: Print Works Oranje: Kaufman's Cab Zwart: Pole Position Club Bruin: The Mailbu Club Paars: Inter Global Films En hier is het kaartje! Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 19 april 2006 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.