Jump to content

Snap tur niks van

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Update:

kijk bij mijn laatste bericht

hallo mensen

ik ben net naar de MTA site gegaan en heb op download geklikt achter dat nederlandse vlaggetje ik heb die wizard helemaal gedaan en ik was in dat menu en ik ben naar dat dingetje gewweest waar je zo een hele lijst ziet daar stond allemaal niets allemaal hetzelfde en ik zat heel lang te wachten en ik zag de ping cijfers verandeeren maar de namen niet en ik zie er soms zon lange naam staan en dan klik ik daarop dan is hij aan het laden maar dan zegt hij dat ik gekikt ben van de server kan iemand mij hlepen mijn vraag is dus:

kan iemand mij opweg hlepen met MTA

Bewerkt: door vadje
Geplaatst: (bewerkt)

Hoe lang wacht je dan? t duurt altijd 20 tot 40 sec voordat alle servers geladen zijn. Heb geduld.

En al geprobeerd mta opnieuw te installeren? misschien werkt ie daarna wel.

veel succes :cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

ik weet maar 1 ding, je hebt mods geïnstalleerd.

De oplossing: Download de backup handling.cfg van GTAgames.nl

Geplaatst:

Dat kan een oorzaak wezen schno009 per defenitie hoeft dat natuurlijk niet het geval te zijn.

Heb je een firewall aan staan vadje, deze software houdt nog wel eens de server lijsten tegen. Dit komt omdat een firewall programma's die uit zichzelf connectie maken met het internet controleert wat deze aan het doen zijn. Mta maakt conectie met de server lijst en doet dus zelf een actie ondernemen. Zet je Firewall uit (niet aan te raden omdat je dan kwetsbaar bent) het beste is de game toewijzen als een goed programma. Hoe en wat je daar voor moet doen weet ik niet, want ik gebruik alleen maar zone-alarm en windows firewall. Iemand anders kan iets totaal anders hebben.

Dus schno009 mods zitten in het spel zelf niet in de server lijst ok :cya:

• 4 weken later...
Geplaatst:
Maar als ik ook al san andreas multiplayer heb geinstalleerd werkt hij dan ook?? :?

Ja, SA-MP en MTA kan je beide installeren, en beide dus ook spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...