Jump to content

Moomapper tutorial


Evan

Recommended Posts

beste mensen

ik ben al een half jaar weg van het modden met gta vc maar ik heb een vraag of jullie een tutorial over moomapper weten en waaar kan ik die downloaden in het nederlands

laat maar reacties achter alvast bedankt :cya::cya:

doeidoei groetjes Evan :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

tut21te.th.gif

mijn tut is klaar ik hoop dat je er wat aan hebt

(btw: het kan zijn dat je als je het spel start dat je een pong hoort dan chrast je spel maak darom altijt een backup van je hele gta vc data map

als je spel chrast dan moet je de hoop niet opgeven doe het gewoon alemaal op niew maar gebruik andere opjekten dus inplaats van een prulen bak een auto bant of so iets.

bij mij ging het ook fout dus moest ik alles ook overniew doen. ik post so ff het resultaat)

fuuuuuuur0jk.th.gif

dit is het resultaat met het vuur het licht en de rook voor de rook heb ik een vorkeerde kleur gebruikt dus die sie je niet zo goet ik heb hier een wite kring om heen geset de doos staat in de brant en er staat een bom met een rood kniper ligt nu lijkt het net of de bom aan is en elk moment kan exploderen

helaas heb ik iet zo als ik het gemaakt hat met de tut want mijn game chraste maar je siet hier tog wat er uit komt

natuurlijk kun je nog veel meer met moo mapper mischien maak ik nog wel een keer een tut met de rest van de mogelijk heden

maar je moet self ook maar s gaan kijken :)

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...