Yohan Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik vind het een zeer mooie render, is van Marvel kweet alleen niet wie dit is... Najah anywayz, heb tips opgevolgd, Ik heb o.a lens flare (zie je (bijna) niet), Ook heb ik de render donkerder gemaakt. Rate pls? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Yohan, je gaat vooruit met het maken van sigs. Alleen kon je misschien proberen wat te werken met gradients, voor de achtergrond. De render heb je jammer genoeg niet ingeblend, dat kan je o.a doen met de eraser tool. Maar ik vind hem best mooi hoor. 8/10. Reageren
Yohan Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Gradient... vergeten Eraser tool blijkt niet mijn maatje te zijn, ik hielp de render flink naar de knoppen mischien is er een Tut om te erasen ofz.. ? Reageren
SamShine Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Je kan je render toch opnieuw downloaden? Over de sig: Ziet er goed uit, alleen jammer van de motion blur over de linkerarm van je render! KUTGW! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Gradient... vergeten Eraser tool blijkt niet mijn maatje te zijn, ik hielp de render flink naar de knoppen mischien is er een Tut om te erasen ofz.. ? Iets wat ook handig is is dit: Pak je magnetic lasso tool en ga om de render, Ga daarna na select-> feather en zet dat op 20 px. Ga daarna naar layer-> Layermask -> Reveal selection. En hij is geblend. Handig is deze tut, gemaakt door een lid van mijn vorige GFX forum http://img300.echo.cx/img300/4162/tut4cj.jpg Zelf vind ik de render wat te uitgerekt en background is ook wat simpel. Reageren
Yohan Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Dank je, ga ik cker ff proberen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.