Jump to content

Driehoekje op radar

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik probeer de missie Freefall te doen.

Je moet door zo'n rondje vliegen achter een vliegtuig?

Maar hoe weet je of je op de goede hoogte zit. Ik vlieg daar en kan niet hoger. Als ik boven dat driehoekje vlieg, dan zie ik helemaal geen vliegtuig naast me, of onder of boven me.

Ik heb onlangs ergens gelezen dat het driehoekje veranderd in een vierkantje ofzo?

Geplaatst:

Als je lager vliegt dan het andere vliegtuig, heeft het driehoekje een punt naar boven (^). Als je hoger vliegt, heeft 'ie een punt naar beneden (v), en als je op gelijke hoogte vliegt, verandert het driehoekje in een vierkantje. Zo kun je duidelijk zien hoe hoog je moet vliegen.

Veel succes met Freefall. ;) (Zul je nodig hebben...)

Geplaatst: (bewerkt)
Als ik boven dat driehoekje vlieg, dan zie ik helemaal geen vliegtuig naast me, of onder of boven me.

Kijk, als je driehoekje veranderd in een blokje of net andersom betekend het niet dat je vliegtuig onder je of naast je vliegt. Het driehoekje/blokje op je radar betekend waar het vliegtuig vliegt, met de rode carona erachteraan. Als het blokje/driehoekje ver weg is, vliegt het vliegtuig ver weg. Is het blokje/driehoekje op je radar dichtbij, dan vliegt het vliegtuig dichter bij jou! Alles over hoogte enzo, vind je in de post van NandroDavids hierboven.

Als je telkens dichter bij het driehoekje/blokje op je radar komt, dan gaat hij op den duur tegen jou richting in vliegen. Je moet nu draaien en door de carona vliegen. Het driehoekje/blokje zegt ook een beetje waar het voertuig op dat moment is :Y

Succes Berrus!

---

Offtopic: Even wat tips voor de missie. Misschien heb je er wat aan: Ga ongeveer een half balkje (die naast je radar zit) hoger vliegen dat het blokje/driehoekje op je radar. Als dat andere vliegtuig eraankomt, draai je wat hoger in de lucht. Als je dan draait en je gaat naar beneden maak je meer snelheid met je vliegtuig. Nu kun je makkelijker door de carona vliegen. Mocht het nog niet lukken, na ongeveer 5x. Dan kun je het savegame-aanvraag forum gebruiken!

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...