San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik heb weer eens een sig gemaakt. Deze keer heb ik een screen van NFS: MW gepakt en er een sig mee gemaakt. Er zit o.a in: Gaussian Blur Blending Modes Een boel adjustment layers. Naja, kijk en rate zeg ik maar. Reageren
Rullez Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 mooien kleur erg netjes gedaan met die kleur Reageren
RonaldVC Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Deze ziet er mooi uit GL, mooi gedaan.. Misschien is hij een klein beetje overbelicht maar zo storend is dat niet. De tekst is ook leuk gedaan.. Heb je originele screen nog? Dat is wat mooier vergelijken namelijk.... Ik weet het niet zeker, maar zit er nou wel of niet een border omheen? Ik heb met beide skins gekeken maar ik kan het niet echt zien.. Nou goed, overall rate: 8/10. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Hier is de screen: Screenshot En er zit wel een border om, maar die is een beetje licht. Reageren
Yohan Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Heel apart, kan ik wel waarderen... 7,8/10.. Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Erg mooi GL! + Punten: + Onderwerp + Font + Effecten - Punten: - Overbelicht - Ik zie niet wat de achtergrond is ( behalve op origineel dan ) Rate: 7.8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.