GTA-Roloboy Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 Ik weet niet of ik in het goede forum zit, maar goed.. Ik heb een vraagje, hoeveel mods voor auto's/motors/boten kun je in VC zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 Volgens mij kan je zoveel Mods in Vice City zetten als je zelf wilt. Maar ik zou het niet te gek maken, want dan heb je grote kans dat je spel crasht, of dat er iets anders gebeurt wat je niet leuk vind. Succes met je mods! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) voor de volgende keer kan je dit soort dingen over mods maar beter in het http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=118 plaatsen maar dat geeft niet Ontopic: je kan volgens mij zoveel mods in Gta Vice city zetten maar ik denk als je teveel doet dat dan al die bestanden worden overgeschreven verder heb ik er niet zoveel verstand van Bewerkt: 20 april 2006 door nick11123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 je kan er zoveel mods inzetten maar verschillende mods werken niert als je ze allebij hebt geinstalleerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJChrisD Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Denk dat je qua auto's, motoren en boten zoveel kunt modden als dat er auto's, motoren en boten zijn. Bedoel, hoe wil je 'n auto plaatsen/vervangen voor een auto die al gemod is? Verder, zou zeggen, leef je gewoon eens flink uit, totdat VC crasht. Dan heb je d'r niks meer aan. Laat het dan ook even weten, weten wij wanneer te stoppen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.