Pino1990 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 He wie kan mij helpen? Ik kom niet uit de laatste opdracht van de vliegschool, als ik opstijg valt ie gelijk weer (kan echt niet vilegen hoor, zoals Zero lukken me ook niet). Komen daarna ook nog vliegmissies achteraan? zou je die dan ook gelijk willen doen? Alvast bedankt en suc6!
Ruurd31 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Klaar.. Gehaald: Learing to Fly (vliegschool) Ik heb de vliegschool gehaald. De beloning was Respect +. Je kunt nu op alle vliegvelden komen en er staan wat vliegtuigen op je vliegveld Verwant Meadows. Verder heb ik geen cheats of mods gebruikt. De savegame staat hieronder, samen met nog een missie. Over die missie, lees de alinia hieronder. Gehaald: N.O.E. Ik heb dus ook N.O.E. gehaald. Ik heb daar een flinke buit gemaakt, de missie beloning was $15.000,=. Ik heb ook hier geen cheats of mods gebruikt. De savegame heb ik in de bijlage gestopt, samen met de missie Learing to Fly (eerst die gehaald en toen N.O.E.). Mocht je tips voor andere missies zoeken, dan kun je altijd eens op WiKiGTA kijken of de zoekfunctie gebruiken. Maar: Veel succes verder! OPmerking: Ik kon niet zo goed opmaken uit jou tekst of ik de Zero missies ook moest doen. Als die ook moeten gebeuren, dan stuur je me maar een PM. Bewerkt: 20 april 2006 door Ruurd31
Pino1990 Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Heel erg bedankt en als die Zero missies meetellen voor de 100% mag je ze voor me doen, en nu nog de bijlage!!!
Ruurd31 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Heel erg bedankt en als die Zero missies meetellen voor de 100% mag je ze voor me doen, en nu nog de bijlage!!! De savegame was ik vergeten, maar zit er ondertussen al bij. Ja, die Zero missies tellen wel mee voor 100%. Dus ik ga meteen aan de slag! Gehaald: New Model Army! Ik heb de missie New Model Army voor je gehaald. De beloning was $7000,= erbij. Nu is er ook een Asset voor het gebouw van Zero gekomen, waar je nu dagelijks geld op kan halen. 2000 Dollar om precies te zijn. Je kunt nu ook achter in het kamertje van Zero's shop een challengedoen. Beefy Baron heet die challenge! Alles daarover vind je op WiKiGTA!! Verder heb ik ook hier geen cheats of mods gebruikt. Verder veel succes, en ohja. Ik heb in San Fierro gesaved. Succes Bewerkt: 20 april 2006 door Ruurd31
Pino1990 Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ook voor deze missie: HEEL ERG BEDANKT!
Recommended Posts