henk__l Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 godfather is een van de beste spellen ooit gemaakt, (na vice city en san andreas natuurlijk). helaas heb ik een probleem. telkens als ik het spel speel sluit hij zichzelf na een paar minuten af. wat is er mis? Reageren
Kraay Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Tehoge grapics? DX updaten? Videokaart updaten? Pc overhit?. Kan veel redens hebben. Je kunt om te beginnen DirectX 9.0C downloaden(of wat tegenwoordig de nieuwste is). En je videokaart drivers updaten. Waarschijnlijk zal het probleem dan wel opgelost zijn. Reageren
henk__l Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 misschien beetje een domme vraag maar: Hoe update je je videokaart drivers? GTAFAN Reageren
Kraay Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Eerst moet je kijken wat voor videokaart je hebt. Druk op start--> Uitvoeren. Typ daar in: DXDIAG . Als dat geopend is ga je naar beeldscherm, Dan bij apparaat. Staat wat voor merk+type videokaart je hebt. Zoek dan de site van de fabrikant op, en daar zul je waarschijnlijk de drivers vinden Reageren
henk__l Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 ik kom er niet echt uit? ik heb een NVIDIA GeForce FX 5500 maar dan. moet ik de settings veranderen? GTAFAN Reageren
Kraay Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Eerst download je nieuwe drivers hier(klik) Klik eerst op Grapics driver, dan op Geforce and TNT2. Selecteer dan je windows en druk op GO!. Als je ze dan gedownload hebt moet je eerst ff je oude drivers erafgooien(bij je software lijst). Dan installeer je de nieuwe. Reageren
henk__l Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) heb ik gedaan. maar zonder resultaat. nog andere mogelijkheden GTAFAN weet iemand wat voor grapics je het best kunt doen om het minimaal te spelen? volgens www.srtest.com is mijn videokaart net niet goed genoeg voor de aanbevolen systeemeisen van het spel. Bewerkt: 20 april 2006 door henk__l Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Toen ik nog geen nieuwe PC had. Had ik dit bij Vice City ook. De grafische kaart is gewoon te ligt. Je kunt dit niet verhelpen, tenzij je een nieuwe koopt. Maar ik zie geen andere oplossing als je het spel leuk vind. Reageren
Kraay Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Je kunt ook proberen alle overbodige programma's aftesluiten als je het gaat spelen(virusscan, internet etc..) Als dat niet werkt...Dan is het wat Matiscus zegt En dit is volgens hij minimumste wat je kunt instellen: Bewerkt: 20 april 2006 door Kraay Reageren
henk__l Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 misschien is het wel een goe id om een nieuwe videokaart te kopen. verder heb ik wel een goede pc dus. maar hoe duur is de videokaart die jullie mij aanraden. het moet natuurlijk wel een NVIDIA zijn. GTAFAN Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik moet niet van Nvidea weten. Ik heb liever een ATI. Heb ik betere presaties mee dan een Nvidia. Maar ja dat moet jij uitmaken. Doe even voor mij: Start --->uitvoeren typ daar "dxdiag". En zet je tabblad op beelscherm en post het even hier alstublief. Dan kan ik het uitmaken welke de beste is voor jou pc. Reageren
henk__l Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 ik ben niet geweldig met screenshots dus ik typ ze wel ff: apparaat Naam: NVIDIA GeForce FX 5500 Fabrikant: NVIDIA Chiptype: GeForce FX 5500 DAC-type: Integrated RAMDAC Totaal geheugen: 256.0 MB Beeldscherm: Plug en Play-monitor als je meer moet weten roep je me maar GTAFAN Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Dat ligt zeker niet aan je videokaart. Je hebt een van de sterkste. Doe het nog even maar dan van het tabblad "systeem". Je hoeft je dus geen nieuwe kaart te kopen. Reageren
henk__l Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 das mooi besturingssysteem: Microsoft windows XP home edition (5.1,build 2600) systeemfabrikant: VIA Technologies, Inc. BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG Processor: Intel Pentium 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs) geheugen: 512MB RAM DirectX-versie: DirectX 9.0c toch handig dat er mensen zijn die wel verstand van computers hebben GTAFAN Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik heb gans men pc in elkaar gestoken. Maar het is ongeveer even zwaar dan de mijne. En ik kan het spel aan. Zonder problemen. Ik raad je aan je Windows XP hernieuw te installeren. (als je dat kan) Het ligt dus niet aan je hardware. Of herinstalleer het spel even. Kan je ook nog proberen. Ik denk dat je pc geraakt is door virus of spyware. Er is nog een mogelijkheid over, dat het illigaal is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.