Blastov Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik heb ook een ''probleem'' met dit spel. Ik stap in een auto d.m.v op spatie te duwen. Maar hoe stap ik weer uit ? Ik heb alle toetsen geprobeerd maar niks wertkt Reageren
Kraay Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik heb ook een ''probleem'' met dit spel. Ik stap in een auto d.m.v op spatie te duwen. Maar hoe stap ik weer uit ? Ik heb alle toetsen geprobeerd maar niks wertkt Ook met spatie..Weet je wel zeker dat je het spel legaal hebt..Heb ergens gelezen dat je dat probleem hebt als je de verkeerde No-cd crack hebt. Maar daar mogen we je verder niet meehelpen Reageren
Blastov Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Daar is wel meer loos als je een crack gebruikt, zo beweegt de muis heel iritant. Maar ik het de orginele .exe teruggezet en start het spel op en hij slaat de cd check over zonder dat ik een crack heb, de cd zit er tevens ook niet in Reageren
Velaro Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Als je gewoon de CD insteekt komt er dan geen Menu van "Start Game" enz. op ? Zoja druk dan op "Start Game" dan gebruikt hij zeker de CD Reageren
henk__l Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 dan zullen jullie mij niet kunnen helpen. want het is niet echt legaal kan ik gewoon een andere crack installeren? GTAFAN Reageren
SamShine Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Met cracks mogen we je niet verder helpen. Sorry... Reageren
henk__l Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) nu begint zich het probleem zich ook al voor te doen bij COD 2 en die is wel legaal ik snap er echt nix van?? ik heb COD 2 al een keer helemaal normaal uitgespeeld dus??? GTAFAN Bewerkt: 23 april 2006 door henk__l Reageren
killer555 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 he dat licht aan een online registratie bij EA games de on legale versie van The godfather had je met een kloondrive moeten starten en noppes problemos Reageren
King Room Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Bij mij doet die het niet:S Heb ook illegale V. maar het beeld is niet goed als ik nieuw game doe en ik zie geen muis bij begin menu. Weet iemand iets om dat te verontkomen? MvG. Room is now Respect! Reageren
SamShine Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Als hij iligaal is kunnen er foutjes in zitten die niet in de legale versie zitten. We mogen je dus niet helpen... Het enige wat ik kan zeggen is: legaal kopen! Reageren
King Room Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ow jammer, want bij iemand doet die het wel maar die heeft hem van een adnere site gedownload!! Misschien ligt het aan mijn VideoKaart dat die het niet aankan want dat gebeurt nu ook eenmaal bij spellen!! MvG.. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 ik heb dat probleem ook gehad dat spellen zich zomaar afsloten na een paar min spelen t bleek een trojan te zijn die in een crack zat verstopt (ook legale spellen sloten zomaar af) mischien heb jij t zelfde. Reageren
Blastov Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik heb nog een vraagje, hoe kun je kleding kopen ? Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik heb nog een vraagje, hoe kun je kleding kopen ? Kleding kun je kopen door naar je savegame te gaan en deze te openen. Vervolgens krijg je een menu waar "Sluit je aan bij de familie" , "Naar de kapper" , "Naar de kleermaker" , "Filmarchief" en ten slotte "Familiegeheimen" in staat. Ik had zelf het idee dat je naar de kleermaker moest rijden Lënwe Tîwele Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.