Jump to content

versies

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo. Ik had een vraagje. Als je v1 hebt, en je wilt een savegame van v2 gebruiken. Als ik dan die 2 bestandjes download waardoor je dat kan, heb je dan nog v1? Ik bedoel: kan je dan nog modden en mta spelen?

Groetjes, Dutchy3010

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Dutchy3010,

Tuurlijk kan dat. Je verwisseld alleen de scripts van het spel. Als je de V2 scripts gebruikt om een savegame van versie 2 te spelen, dan kun je later gewoon weer de V1 scripts gebruiken om weer een savegame van versie 1 te doen. Het is gewoon een beetje de scripts veranderen om een andere savegame te openen. De scripts tasten op geen enkele manier het spel aan. Je kunt dus nog gewoon MTA spelen en modden op de scripts van versie 1.

Ik hoop dat je het snapt. In het pinned regels-topic in het Savegame Aanvraag forum vind je nog veel meer informatie over versie 1 en versie 2! Succes!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ja, ik had daar ook gekeken, daarom had ik deze vraag ook :) je kunt dus iedere keer terugswitchen, bedankt hoor :)

Geplaatst:

ik denk dat je fout zit ruurd mat V2 kan je MTA niet meer spelen (eigen ervaring)

vriendelijke groet kristof01.

Geplaatst:
ik denk dat je fout zit ruurd mat V2 kan je MTA niet meer spelen (eigen ervaring)

vriendelijke groet kristof01.

eyz,

mischien zit er bij jou iets fout,

ik heb namelijk nog niemand gehoord over dat je met V2 geen MTA kan spelen,

mischien dat je zelf iets hebt gedownload dat MTA blokkeerd?

grtz, Cesar SA

Geplaatst:

Het is bekend dat je met V2, geen MTA kan spelen. Als je dan wel MTA hebt geïnstalleerd krijg je een fout. Dus je moet het spel downgraden, als je MTA wilt spelen als het persoon versie 2 heeft. Hier ging het niet om MTA, maar om een savegame van versie 2 te starten met de scrips van versie 2. Terwijl dat persoon v1 heeft, en toch v2 savegame's kan openen met de scripts van V2.

Kijk, als je met de scripts van versie 1 speelt en je hebt versie 1, dan kun je gerust MTA spelen. Als je de scripts van versie 1 vervangt door versie 2, dan kun je geen MTA spelen omdat die scripts veranderd zijn. Om MTA wel te kunnen spelen, en je hebt versie 1. Dan moet je inderdaad wel de scripts van versie 1 gebruiken. En niet die van versie 2. Ik hoop dat jullie het nog een beetje snappen :engel:

Geplaatst:

Het is bekend dat je met V2, geen MTA kan spelen. Als je dan wel MTA hebt geïnstalleerd krijg je een fout. Dus je moet het spel downgraden, als je MTA wilt spelen als het persoon versie 2 heeft. Hier ging het niet om MTA, maar om een savegame van versie 2 te starten met de scrips van versie 2. Terwijl dat persoon v1 heeft, en toch v2 savegame's kan openen met de scripts van V2.

Kijk, als je met de scripts van versie 1 speelt en je hebt versie 1, dan kun je gerust MTA spelen. Als je de scripts van versie 1 vervangt door versie 2, dan kun je geen MTA spelen omdat die scripts veranderd zijn. Om MTA wel te kunnen spelen, en je hebt versie 1. Dan moet je inderdaad wel de scripts van versie 1 gebruiken. En niet die van versie 2. Ik hoop dat jullie het nog een beetje snappen :engel:

eyz,

ok op zo'n manier.

ik snapte nog niet helemaal hoe het in elkaar stak.

ik snap het nu wel hoor. :puh:

Btw: ik gaf even een (verkeerde) op merking naar kristof01 toe, vandaar.

grtz, Cesar SA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...