Anton van Hussel Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 ik kan madd dog niet vangen hij springt voordat ik bij de walton ben en ik heb de riot code niet ingevoerd. dikke doei Anton van Hussel Reageren
Little Mister Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Dan is er toch iets fout gegaan lijkt mij... Misschien is het wel een bug. Als het echt onmogelijk is om hem te halen zou ik het niet weten wat er dan mis zou zijn. Ik denk dat je pech hebt en overnieuw moet beginnen als het niet lukt. Reageren
Rullez Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 nee het is geen missie het is een code dan valt ie al voor dat jij die truck kan pakken volgens mij het het de roit cheat Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik denk helaas dat je opnieuw moet beginnen maar haal die save niet weg mi9sschien is er nog een andere oplossing Greetz Reageren
ZOrange Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Als je de riot cheat hebt gedaan en daar na gesaved hebt, dan kan je helaas de missie niet meer halen. Dan spring hij te vroeg van het dak! Je zult op neiuw moeten beginnen of een save game downloaden waar de missie al gedaan is, de link staat ergens op het forum. Veel succes. Glenn Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Je kan dan idd deze savegame nemen (zie bijlage).. ff cj veranderen in jouw kleding en dan gaat alles weer zoals eerst succes verder nog Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 nee het is geen missie het is een code dan valt ie al voor dat jij die truck kan pakken volgens mij het het de roit cheat ik zeg toch: ik heb de riot cheat niet ingevoerd Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 zet anders je savegame hier ff weg, kan iemand kijken wat er gebeurd is Reageren
HerrieM Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Misschien kun je jouw savegame hier plaatsen zodat wij kunnen kijken of we hetzelfde probleem krijgen. Reageren
W Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Als de missie gestart is moet je de Walton jatten en in de rooie marker zetten, dan lukt het wel. Reageren
Damos Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Gebruik je mods als je mods gebruikt moet je die verwijderen. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Helaas is dit ''normaal'' alemaal verloren werk, eens dat het voorkomt is het niet meer te voorkomen Je zult dus overnieuw moeten beginnen ! Oftopic: Of je kan wachten todat Ruurd31 dit leest en dan post hij wel een linkje met alemaal savegames die je kan downloaden ( Dit duurt hoogsten een kwartiertje ) Edit: Mhh, sneller als verwacht 4 minuten en 20 seconden Bewerkt: 20 april 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Oftopic: Of je kan wachten todat Ruurd31 dit leest en dan post hij wel een linkje met alemaal savegames die je kan downloaden ( Dit duurt hoogsten een kwartiertje ) Grapjenmaker, omdat je het zolief vraag Tim van Vynckt!! »Hier« vind je de site waar alels savegame's kunnen worden gedownload. Als je bijvoorbeeld FreeFall download, dan is de missie FreeFall voor het laatst gedaan. Wil je de missie FreeFall doen, dan moet je de missie daarvoor downloaden. Dat geld ook bij Madd Dogg Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.