San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Onderwerp: Need for Speed: Most Wanted Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ok, ik zet mijn huidige signature in. Nu jij nog inleveren en we kunnen beginnen.
Synchro Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Yeah , we kunnen beginnen . Het is het beste te zien met PopOrange skin Bewerkt: 20 april 2006 door Synchro
Wazuup Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Moeilijke, maar ik ga toch voor GL omdat ik al die soort spetters van Synchro niet zo mooi vind. Edit: Ik moet er wel bijzetten dat ik die ''extreme'' glans van GL niet mooi vind. Greetz Wazuup Bewerkt: 20 april 2006 door Wazuup
Gta Ripper Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik stem op GL Die Van Synchro is iets te druk.
Ferre Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Synchro Ik vind die van GL nogal overbelicht. En het ziet er nogal vaag uit allemaal. Die van Synchro vind ik heel mooi met die effecten 'boven' de render. Alleen een beetje saaie kleuren.
RonaldVC Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Onderwerp: Need for Speed: Most WantedSoort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M Je hebt geen render gebruikt.. Of is dat een foutje geweest.....
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Onderwerp: Need for Speed: Most Wanted Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M Je hebt geen render gebruikt.. Of is dat een foutje geweest..... Met render bedoel ik ook gewoon een plaatje bijvoorbeeld.
RonaldVC Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Onderwerp: Need for Speed: Most Wanted Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M Je hebt geen render gebruikt.. Of is dat een foutje geweest..... Met render bedoel ik ook gewoon een plaatje bijvoorbeeld. Een render is een uitgeknipt plaatje die je in je signature verwerkt.. Ik dacht dat jij wel wist dat een render niet gewoon een plaatje bewerken is... Nouja, het zal wel.... Om maar niet geheel offtopic te gaan zal ik ook nog een stem uitbrengen, en mijn stem gaat naar (sorry GL) naar Synchro. Zijn plaatje is goed bewerkt met mooie kleuren en vooral dat effect over de hele sig heen bevalt me goed. Zoals al eerder gezegd vind ik die van GL een beetje te overbelicht, en is er verder geen connectie met NFSMW. Stem Synchro dus.... Bewerkt: 20 april 2006 door RonaldVC
Giorgo Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik ga duidelijk voor GL. Ik vindt Synchro zijn sig echt erg lelijk ! En Ronald, wat maakt dat nou uit ? De battle moet toch een beetje eerlijk blijven.
Goliat Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Onderwerp: Need for Speed: Most Wanted Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M Je hebt geen render gebruikt.. Of is dat een foutje geweest..... Met render bedoel ik ook gewoon een plaatje bijvoorbeeld. Een render is een uitgeknipt plaatje die je in je signature verwerkt.. Ik dacht dat jij wel wist dat een render niet gewoon een plaatje bewerken is... Nouja, het zal wel.... Om maar niet geheel offtopic te gaan zal ik ook nog een stem uitbrengen, en mijn stem gaat naar (sorry GL) naar Synchro. Zijn plaatje is goed bewerkt met mooie kleuren en vooral dat effect over de hele sig heen bevalt me goed. Zoals al eerder gezegd vind ik die van GL een beetje te overbelicht, en is er verder geen connectie met NFSMW. Stem Synchro dus.... Een render kan ook zijn dat er een oppervlakte van het plaatje is waar alle aandacht naar uit gaat, het hoeft niet persé uitgeknipt te zijn volgens mij. En even stemmen natuurlijk. Ik stem op Synchro, ik vind die waterspatten erg mooi en het geheel heeft ook wel een beetje een ''streetracer-look'' Ook bewwegt de auto, in het echt natuurlijk niet maar door die waterspatten zie je 'm eigenlijk al scheuren. Bewerkt: 20 april 2006 door Goliat
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik stem op GL Spreekt me gewoon meer aan. Beide mooi hoor!
Dizzee Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Stem: Synchro Unieke stijl die me wel bevalt, echt super sig. Die van GL is wat te gewoontjes..
-Roy- Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik stem op Synchro. Die sig van General Lee vind ik veels te overbelicht.
Recommended Posts