Jump to content

Te veel groentinten.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey,

Bij GTA San Andreas heb ik last van teveel groentinten:

gallery2313id.jpg

Weet iemand waar ik dit kan instellen?

Gr. Alexy

Bewerkt: door Alexy

Hey Alexy,

Je kunt je instellingen veranderen om bij het pauze menu naar "Options" te gaan. Daar kies je volgens mij voor het kopje "Display Setup". Daarna klik je op "Advanced" en daar kun je je kleuren van je scherm enzo aanpassen. Misschien helpt deze quote je wat. Ik heb hem niet zelf gemaakt, maar wel zelf gevonden. :puh:

gtasa0qw.jpg

Dit zijn dus mijn opties.

Waar een rood vierkant omheen staat, zijn even wat aandachtspunten om je beeld er goed uit te laten zien.

Draw Distance

De Draw Distance bepaald hoe ver je kunt zien. Hoe hoger hij is, hoe verder je kunt kijken.

Als je hem net zoals op het plaatje zet, dus 10 tot 12 streepjes gevuld, heb je opzich een prima beeld.

Je kunt meer streepjes gevuld krijgen door met de pijltjestoetsen op de pijl naar rechts te drukken.

Visual FX Quality

Om een mooi beeld te krijgen, zou ik deze op High, of ééntje daaronder zetten.

Als je hem op Low zet, wordt je beeld alleen maar slechter.

Resolution

Hoe hoger de resolutie staat, hoe beter het spel eruit ziet. Je moet de resolutie niet hoger zetten dan de grootte van je scherm,

maar precies op de grootte van je scherm, want anders zou het kunnen dat je beeldscherm het niet trekt.

Te laag is ook niet goed. Bij een tè lage resolutie kan je beeldscherm Out of range aangeven,

en dat is heel moeilijk weer goed te krijgen.

Bewerkt: door Ruurd31

Heb je dit altijd al gehad?

Ruurd je rekt de pagina uit. :-( [EDIT]Niet meer.

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst:

Nee, dat was ik met m'n te groote plaatje, ik heb hem al ge re-sized :sigaar: .

Maar ik heb hier niet altijd last van gehad nee, ik heb ook al GTA.set verwijderd, maar ook zonder effect :( .

Geplaatst:
Maar ik heb hier niet altijd last van gehad nee, ik heb ook al GTA.set verwijderd, maar ook zonder effect :( .

Als je niet altijd last van hebben gehad, kun je het beste je spel eens opnieuw installeren. Dan zijn waarschijnlijk alle dingen weer opnieuw en goed ingestelt. De kans is nu bijna of neit meer dat de groene tinten er zijn. Verder eerst je spel wel even via Congufiratiescherm > Software. Daarna kun je beginnen om het spel opnieuw te installeren. Alvast succes Axely! :sigaar:

Geplaatst:

Bij mij dus niet, ik heb er al een tijdje last van. Ik speel nu met een no-cd crack, omdat mijn cd'tje kapot is. Die ligt nu ergens bij bol.com. Ik wacht nog op teruggave van mijn geld / een nieuwe cd.

Gr. Alexy

Geplaatst:

Dus opnieuw installeeren heb je dus nog niet geprobeerd? Dat zou ik zowiezo dan eerst ff proberen, bij mijn vriend was namelijk bijna alles een keer rood (:puh:) en na opnieuw installeren werkte alles weer :)

Veel succes iig !

Geplaatst:
Nee, dat was ik met m'n te groote plaatje, ik heb hem al ge re-sized :sigaar: .

Geplaatst:

Ik heb nog 2 opties voor je:

• Installeer San Andreas eens opnieuw. Dit werkt (bijna) altijd wel. Dus, gewoon proberen!
  • Download de nomorehotcoffee patch eens. Deze kan sommige effecten veranderen. Het kan eventueel positief uitpakken en dat je spel het weer doet.

Axely, ik raad je aan om eerst de bovenste manier eens te proberen. Deze slaag 4 van de 6 keer. Dus je kunt het het beste proberen. Als dat niet lukt, download je de patch maar eens ;)

Geplaatst:
Dus opnieuw installeeren heb je dus nog niet geprobeerd? Dat zou ik zowiezo dan eerst ff proberen, bij mijn vriend was namelijk bijna alles een keer rood (:puh:) en na opnieuw installeren werkte alles weer :)

Dat gaat moeilijk als zijn cd-tje bij Bol ligt! :puh:

Ik heb nog 2 opties voor je:
  • Installeer San Andreas eens opnieuw. Dit werkt (bijna) altijd wel. Dus, gewoon proberen!
  • Download de nomorehotcoffee patch eens. Deze kan sommige effecten veranderen. Het kan eventueel positief uitpakken en dat je spel het weer doet.

Axely, ik raad je aan om eerst de bovenste manier eens te proberen. Deze slaag 4 van de 6 keer. Dus je kunt het het beste proberen. Als dat niet lukt, download je de patch maar eens ;)

als je goed had gelezen wist je dat zijn cd tje kapot was dus hoe kan hij nu opnieuw istalleren

oeps staat hier boven ook al

toch niet gemod?

Bewerkt: door Tectron

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...