Jump to content

Vraagje over IPB 1.3

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kan ik zien dat ze proberen inteloggen op een account maar het verkeerde wachtwoord invullen.

Net als bij e107, want dant vind ik handig, vooral nu ik zag dat iemand al een paar minuten aan het inloggen is. :{

Geplaatst:
Hoe kan ik zien dat ze proberen inteloggen op een account maar het verkeerde wachtwoord invullen.

Net als bij e107, want dant vind ik handig, vooral nu ik zag dat iemand al een paar minuten aan het inloggen is. :{

Als je klikt op "laatste klik" onder de lijst met online leden kan je veel info over een member ophalen. (Ip adres, pagina die hij bekijkt en waneer die geladen is).

Geplaatst:

Dat klopt, maar je kunt echter niet zien of zijn login correct, of incorrect was. Het is helaas niet te achterhalen of het lid correct heeft ingelogd, althans, niet met het basispakket. Je zou even rond kunnen kijken (ik adviseer invisionize.com) voor een mod.

Ik heb zelf, echter, al even rondgezocht op het web en kon op het eerste gezicht niets vinden, maar het lijkt me toch zeer onlogisch dat jij de enige bent die dit wil, er zal dus vast een mod voor gemaakt zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat bedoel ik niet, ik wil juist zien waarmee hij probeerde inteloggen (Account)

Voorbeeld:

(ip) probeerde zicht in teloggen met gebruikersnaam Follow

Terwijl ik het zelf niet ben bijvoorbeeld.

En dit wil ik dan in de admincp zien of alleen op een paina waar admins kunnen komen.

Edit: vice was eerder met de uitleg en ik zal er morgen naar kijken.

Bewerkt: door Follow
Geplaatst:

Hey Follow,

Hier is hij dan! Ik kon hem eerst ook niet vinden, maar ik had vanmiddag wat tijd over dus ik ging maar op zoek en heb hem dan toch gevonden. Hij werkt op versie 1.3 Final, en dat is de versie die jij volgens mij hebt.

Voor vragen kun je mij PM'en of hier weer reageren!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...