Jump to content

KGB Archiver.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was even aan het Googelen naar een zeer goede compresion programma, en kwam dit tegen:

KGB Archiver is een zip programma dat een ongeloofwaardige campresion rate heeft.

Ik had eens een bestand van 623 MB (een ISO van een cd) gezipt met de hoogste compressie level (duurde wel 1 nacht) tot 1.4 MB. Aan de snelheid lijkt het wel alsof hij het upload naar een server, maar dat is niet zo, ik had namelijk mijn internet kabel uitgetrokken.

Hier is even een quote van een secundaire download site:

KGB Archiver is the compression tool with unbelievable high compression rate. It surpasses even such efficient compression tool like 7ZIP and UHARC in terms of the abilities. Unfortunately although its powerful compression rate, it has high hardware requirements. One of the advantages of KGB Archiver is also AES-256 encryption, which is used to encrypt the archives. This is one of the strongest encryptions known. Version 1.0.3.15 may include unspecified updates, enhancements, or bug fixes.

Je kan hem hier downloaden.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Het is niet een .Zip, maar een .KGB ;) .

Normaal zou je geen data verlies krijgen (heb ik toch nog niet gehad).

En hoelang het duurt? openen niet lang, aleen het unpacken duurt wel lang.

Ongeveer de helft van de tijd dat je hem gecompressed hebt.

Geplaatst:

Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Dan kun je de zwaarste Games etc. over MSN geven.

Ik geloof het niet.

Geplaatst:
Ik geloof het niet.

Download en probeer zou ik zeggen!

Is handig, maar ik gebruik dat soort programma's niet, me PC staat al te vol :sst:

Geplaatst:

Wel onhandig dat andere mensen zonder KGB Archiver het bestand niet kunnen openen.

Ik zal wel proberen of het wat is.

Geplaatst:

Ik had toch gezecht dat het super lang duurt, omdat het heel fel moet compressen :) .

Maar ik had 630 MB naar 2.5 MB gekregen (ongeveer)!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...