Schno009 Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 wat is eigenlijk de grote reden dat je persé een apple wilt? Volgens mij zijn er veel meer en betere programma's voor windows Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) nu heb ik een nieuwe vraag dus ik ga een ibook kopen maar op google.com heb ik dit gevondan : hier is de blog dus een virutuel pc voor ibook leuk mijn vraag is dus hoe gbruik je het en/of kan je er dan windows software op zetten ?? je kan ook xp erop heb ik gelezen en in een filmpje gezien hier kan je het program kopen en de filmpjet zien MAAR DE GROTE VRAAG IS DUS KAN IK ER WINDOWS SOFTWARE OP ZETTEN ??? Bewerkt: 23 april 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 als je dat per se wilt, koop dan gewoon een windows laptop Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) als je dat per se wilt, koop dan gewoon een windows laptop nee die apple laptop is klein mooi goedkoop en zwaar maar voor je iets zegt zou je men vraag eerst wilen leezen Bewerkt: 23 april 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Je kan met het programma ''WINE'' (voor Mac OS X) Windows programma's draaien op je Mac. Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) als je op de snelheid van een 200mhz pentium wilt werken, ja (zegt de site zelf) @wizkid: Wine is speciaal voor INTEL apples (dus de IBOOK NIET) Bewerkt: 23 april 2006 door schno009 Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Je kan met het programma ''WINE'' (voor Mac OS X) Windows programma's draaien op je Mac. thanx man dus kan ik ik ook men windows games er op draaien wizkid4590 YOU ROCK dus ik kan het gebruiken op men ibook G4 ??? maar die boot camp gaat dus niet omdat je een ander soort prossesor nodig hebt ??? gaat het dus ook als ik er een nieuwe prosecor in laat zeten (de gene dat nodig is voor boot camp ) en dan kan ik er wel boot camp op zetten ???? Bewerkt: 23 april 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 dan is de goedkoopheid van de laptop er wel af (processors in apples - voornamelijk laptops - zitten vastgesoldeerd; die zijn niet te vervangen Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 dan is de goedkoopheid van de laptop er wel af (processors in apples - voornamelijk laptops - zitten vastgesoldeerd; die zijn niet te vervangen wacht ik kan niet volgen dus je kan er geen nieuwe procesor in steeken ?? of wel maar dan kost het veel ? hat moet toch lukken ? Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ja, maar dan moet er ook een nieuw moederbord in Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ja, maar dan moet er ook een nieuw moederbord in bedankt voor de informatie maar kan je nog iets doen kan je er een prijsje op plakken ? ik ben namelijk benieuwd wat het me dan in totaal gaat kosten (veel zeker ) (ik denk 500 euro ) Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ibook G4 zelf nieuw, kost 1039 euro (inclusief btw) Ombouwen, reken ook maar op 300 euro Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) ibook G4 zelf nieuw, kost 1039 euro (inclusief btw)Ombouwen, reken ook maar op 300 euro wow veel goedkoper dan ik hed gedacht perfect ik heb wat gegoogeld en het zag er me goed uit ! dan kan ik gta 3 op men ibook spelen mss. ga ik een macbook pro kopen (DUUR !) maar ik denk toch wel zoon ibookje THANX je kan er dan toch games op draaien he ? en je moet ook 2 harde schijven hebben er voor en heeft een ibook dat wel ? Bewerkt: 23 april 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Met een iBook kan je wal games spelen (als ze voor een apple zijn ) maar niet met wine. De iBook heeft ook geen 2 HD's! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.