Froop Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Het verschil zit hem in de border. De onderste is wit. Om deze signature gaat het om de rustgeving van de sig, dus niet reageren met berichten zoals saai. Verder is deze sig ook voor een contest gemaakt, die ik tot en met vanavond 23:59 kan insturen, dus reacties met dingen die ik kan verbeteren zouden welkom zijn. Bewerkt: 21 april 2006 door Froop Reageren
Eli R Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik zie er niet in wat het is, zelfs niet na heel vaak kijken, ik vind hem nu een 3 waard aangezien ik er helemaal niks uit op kan maken. Reageren
Froop Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Je kan deze sig ook het beste bekijken op een donkere skin, aangezien daar het wat meer opvalt waar het om gaat. Reageren
Arjen Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik zie er niet in wat het is, zelfs niet na heel vaak kijken, ik vind hem nu een 3 waard aangezien ik er helemaal niks uit op kan maken. De titel heet Soft Heaven, dus het moet een hemel voorstellen. Ga dan niet zo naief antwoorden. Ik vind het wel een mooi signature. Misschien kan je er iets speciaals in plaatsen. Kleine sterretjes oid. (niet te hoge opacity) Reageren
Froop Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Bedankt voor de tip Arjen. Hier dus met wat sterretjes, dit maakt het dus een beetje af. Ikzelf vind de onderste nu het beste. Bewerkt: 21 april 2006 door Froop Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik zie geen verschil in die drie. Hij is wel mooi geworden. Nette score, net geen topscore: Lettertype: 9 Render: 9,5 Border: 9 Kleuren: 9 Achtergrond: 9,5 Effecten: 9,5 Overig dingen: 9 Totaal: 9,214 Highest: 9,321 by Darkapple (pm me als ik jou een hogere score hebt gegeven) ©2006, Flitskikker RateSystem. All rights reserved. Reageren
Froop Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Nog een update, voor lichtere skins. Hier is het licht wat minder fel. Bewerkt: 21 april 2006 door Froop Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Mhm ik vind het niet echt jouw top werk, Het is best rust gevend maar toch vind ik het jammer dat het een beetje te fel is. Maar toch heeft de text en het gevoel van je werk toch wel wat. 8,5/10 Een echte heaven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.