Jump to content

Map Pack

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb mijn eerste map pack gemaakt.

Alle maps die in dit pack zitten zijn uitvoerig getest en bevatten ( als het goed is ) geen bugs.

Alle maps hebben meer dan 20 spawnplaatsen.

De maps zijn vrij om te gebruiken in je server.

Op/ aan merkingen zijn welkom.

Map_pack_1_by_Timotees.zip

Geplaatst: (bewerkt)

Erg leuke maps! allemaal zijn ze wel leuk! :Y

Ik heb ze allemaal getest in test mode!

Bewerkt: door erterer0
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Zo: je download de Map Pack van Timotees, je opent die met Winrar of Winzip, dan staan daar een paar maps in bijvoorbeeld: Mapzondernaam.map of Blow The Building.map, al die bestandjes zet je in een map van MTA San Andreas, de juiste map vindt je zo: Ga naar Deze Computer ---> Lokaal Station C ---> Program Files ---> MTA San Andreas ---> Mods ---> Map Edioter ---> Maps.

Als je ze daar in hebt moet je eerst MTA San Andreas opstarten, dit doe je door op het MTA SA pictogram te drukken, eenmal opgestart, komt er een rijdje met dingen daar tussen staat ok Map Edioter, dan kan je een map laden, dan laad je 1 van die maps die in dat pakketje zit, eenmaal geladen druk je op Esc (volgens mij) dan staat er ook test map, daar moet je dan opdrukken, en dan kan je die map testen.

Het zijn meestal race maps, dan kan jij ze gewoon rijden, je racet niet tegen iemand.

Succes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...