Jump to content

Vigilante & Photo Oppertunity

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens SAMA heb ik de Vigilante missie nog niet gedaan, terwijl iemand die voor mij heeft gedaan in het SaveGameforum. Weet iemand misschien waar ik het in het spel kan zien? Bij missies staat er niks over. En volgens SAMA moet ik nog een Photo Oppertunity, en ik heb er ook 49, maar waar ik hem moet, is niks, en volgens mij had ik hem daar al gehad.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey LieveMax, :cya:

Als je de politie-missies volgens jou wel hebt gehaald, en volgens SAMA niet. Dan kun je het in het spel chekken door bij het pauzeren even op: Stats > Mission te klikken. Dan zie bijna bovenaan staan: Higest of Vigelante mission: <Je aantal behaalde levels>. Als dat 12 of hoger is, dan heb je deze missie gehaald.

Over die Photo Oppertunity gesproken. Met SAMA kun je ook chekken welke je daarvan mist. Je kunt dan precies zien waar hij zit. Dat kun je bij het kolom Map zien. Dan klik je bij Legend op Pickup Items en dan vink je ook nog "Snapshots not done" aan. Dan komen er op de kaart in San Fierro allemaal blauwe blokjes staan. Bij dat blauwe blokje heb je nog geen Photo Ob gefotograveerd. Die moet je dus dan nog even pakken.

Ik hoop dat het zo lukt :)

EDIT: @ Paganizondac12: Daar staat niet alles over SAMA enzovoort hoor ;)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ruud, jij hebt die missie voor mij gedaan, maar er staat dus helemaal niks over de Vigilante. En de plek die SAMA aanwijst, heb ik al gehad. Dat weet ik bijna zeker, volgens mij was het zelfs de eerste. En er is op die plek ook helemaal niks.

Geplaatst:

Wil je je savegame eens insturen? :engel:

Dan zal ik beide eens voor je chekken. Als ze dan nog neit gedaan zijn, doe ik ze per direct voor je. Belooft? :$

Kga er meteen mee aan de slag :bier:

Gevonden: Alle Photo Obs

Ik heb nog eens grondig gezocht op de plek van de brug. En ja, ik vond hem. Ach, je zag hem waarschijnlijk over het hoofd. Naja, nu zijn er 4 wapens bij je garage gekomen. Ik heb geen cheats of iets dergelijks gebruikt. En de savegame zit weer in de bijlage. Gefeliciteerd met het vinden van alle 50.

Ohja, de Vigilante missie was nog neit gedaan. Moet deze nog ff gedaan worden? Waarschijnlijk ging het de vorige keer ook mis!

Ga er meteen mee aan de slag!

Grrr... Het lukt me ff niet. Ik wil je een tip geven, je kunt deze missie beter doen als je de vliegschool hebt gehaald. Dan heb je de Hunter en kun je zo alles kapot schieten. Het lukt mij niet, ik geef de beurt aan iemand anders! Tenzij je wacht totdat je de vliegschool hebt gehaald.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...