San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Beste, Ik heb hier nog een oude PC staan en ik wou kijken of GTA: San Andreas er op zou doen. Nou is mijn vraag aan jullie of deze processor goed is. Het is een AMD Athlon XP/MP/4 1666MHz. De geheugen van deze PC is 256mb. Weten jullie of deze San Andreas kan draaien? Reageren
Flame^ Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Moved to SA Hardware. ------------------------- Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Juist, ik had die Windows XP Game Advisor geprobeerd, en die liet zien dat het wel kon. En dat ie er perfect op draait. Reageren
-Niels- Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik heb zelf een redelijke kutcomputer! Maar San Andreas draait hij als een zonnetje. Windows XP Home Edition Nvidia Geforce MX460 2.0 GhZ 256 MB Ram geheugen 80 GB hardeschijf Kortom; tijd voor een nieuwe. En op dat AMD gebied ben ik niet zo bekent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.