Damos Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik was bezig met het uploaden van ipb 1.3 en wou de map openen helaas lukte het niet ik heb het steeds geprobeerd maar het mislukte heeft iemand dit ook? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Geeft hij ook een foutmelding ofzo? Welk programma en host gebruik je? Reageren
Damos Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik gebruik byethost en hij kan de pagina al honderd keer niet vinden. Reageren
Follow Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Je moet alles in de map htacces. uploaden, ofiets anders met ht. Kijk ook bij de masterturorial list en daar staat stussen hoe je het installeert. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Je moet alles in de map htacces. uploaden, ofiets anders met ht.Kijk ook bij de masterturorial list en daar staat stussen hoe je het installeert. Het is de map htdocs. Reageren
Damos Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Oke bedankt jongens ik ga het proberen als het weer niet lukt dan zeg ik het wel. Het is nog steeds niet gelukt Bewerkt: 22 april 2006 door Damos Reageren
Follow Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Oke bedankt jongens ik ga het proberen als het weer niet lukt dan zeg ik het wel.Het is nog steeds niet gelukt Het is al een paar dagen geleden maar wat is je board url? Voorbeeld hoe de url is om te installeren: jouurl.com/forum/sm_install.php of bij installeren: jouurl.com/sm_install.php Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.