mech20310 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 vandaag gebeurd of gebeurd nog steedts hij reageert heel vaak nie dan klik ik op een server en dan doe ik conect of zo en dan reageerti niet en loopt MTA vast meestal kan i kdan niet eens meer cntrl alt delete doen het komt dan wel maar ik kan het niet openen door MTA kan iemand mij uit leggen wat er aan de hand is? whoeps kan iemand dit plaatsen naar multy theft auto hulp ? :$ :$ Reageren
ikt Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Nou, ik MTA is CTRL-ALT-DEL geblokt. niets aan te doen. Je kan niet veel eigenlijk bij MTA als het vastloopt. Druk eens op het valggetje op je toetsenbord. Mischien dat dat wel helpt. Reageren
mech20310 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) nope no sing of dope het werkt niet alt tab werkt soms wel maar het ging me meer omdat waarom die vast loopt als ik met een game probeer te conecten gelijk nog een vraag zijn mods bijvoorbeeld anderen autos hier verboden op dezen site want het lijt me cool om een mod te hebben zoja hoe open je zo een mod in sanandreas? Bewerkt: 21 april 2006 door mech20310 Reageren
Le MrG Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik snap je vraag niet helemaal, zou je ook ABN kunnen typen ? Voor zover ik je vraag doorheb is het: Mag je hier ook andere mods posten van andere sites? Dat antwoord is JA, maar alleen zolang het informatief is voor het topic Reageren
Dinkydau Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 vandaag gebeurd of gebeurd nog steedts hij reageert heel vaak nie dan klik ik op een server en dan doe ik conect of zo en dan reageerti niet en loopt MTA vast meestal kan i kdan niet eens meer cntrl alt delete doen het komt dan wel maar ik kan het niet openen door MTA kan iemand mij uit leggen wat er aan de hand is?whoeps kan iemand dit plaatsen naar multy theft auto hulp ? :$ :$ Als je op control alt delete drukt dan komt dat venster wel maar je ziet het niet. Dus als je control alt delete hebt gedaan dan moet je naar beneden gaan met de pijl naar de taakbalk. Die zie je niet maar je moet ongeveer waar dat ding zit van mta op de rechter muisknop drukken en dan ietsje naar boven gaan en ook ietje naar rechts (ongeveer 3 millimeter) en dan klikken. Dan is mta afgesloten. Reageren
Dynamic Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ga even naar de GtaRumble site en Download de Error tool! Open het en speel MTA Als het vastloopt moet je op f5 drukken en dan zou hij GtaSanandreas voor je Afsluiten! Dynamic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.