Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

Geplaatst:

Rustig :7 Ik denk dat 't probleem ergens bij jou ligt, want je had dat probleem dacht ik ook bij mij ('t komt me in ieder geval bekend voor). Ik raad je dus eens aan WinRAR opnieuw te downloaden, of in ieder geval de nieuwste versie/update (mocht die er zijn). Telkens opnieuw uploaden heeft volgens mij geen zin..

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

ongelukje met modden en nu zijn de fam1.txd en de fam1.dff weg ^_^ heeft iemand die? (sa)

bedankt! _O_

Lang leve KO :tu:

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:
ongelukje met modden en nu zijn de fam1.txd en de fam1.dff weg ^_^ heeft iemand die? (sa)

bedankt! _O_

Veel succes met de bestanden:

:cya:

Alsjeblieft:

Na 24 uur worden het bestand verwijderd;

Het bestand is ingepakt met WinRAR

Bewerkt: door VWO-er

Downloadlink werkt niet. :N

Edit: Er zit maar een bestand in en dat is een rare file, als ik hem open krijg ik rare letters en niks anders.

Bewerkt: door rhino_

Probeer dat bestand weer te openen met WinRar en je zult zien dat er toch meerdere bestanden in zitten.

Edit: je begrijpt niet helemaal wat ik bedoelde. Als je V2_Files.rar download hier van GTAForum, kun je dit uitpakken met WinRar. Dan krijg je een extensieloos bestand, ook V2_Files genaamd. Als je dit laatste bestand opnieuw opent met WinRar, zie je dat hier script.img en main.scm in zitten; de bestanden die jij nodig hebt.

Er zit een .rar bestand ín een .rar bestand. De extensie is waarschijnlijk verwijderd omdat WinRar het bestand anders niet accepteerde.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...