Raffael Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Kan iemand mij aan de Carcols.dat Van gta Sa helpen? die staat bij mij niet in mn user files, de hele data map staat niet in mijn user files? Bewerkt: 14 augustus 2008 door Raffael Reageren
K.O. Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Kan iemand mij aan de Carcols.dat Van gta Sa helpen?die staat bij mij niet in mn user files, de hele data map staat niet in mijn user files? Die hele map hoort daar ook helemaal niet te staan. Je moet kijken waar jij je GTA San Andreas geïnstalleerd hebt. In de meeste gevallen is dit C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/ maar sommigen kiezen voor een andere locatie. In deze map staat de data map, waarin je carcols.dat kunt vinden. Reageren
Raffael Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Kan iemand mij aan de Carcols.dat Van gta Sa helpen?die staat bij mij niet in mn user files, de hele data map staat niet in mijn user files? Die hele map hoort daar ook helemaal niet te staan. Je moet kijken waar jij je GTA San Andreas geïnstalleerd hebt. In de meeste gevallen is dit C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/ maar sommigen kiezen voor een andere locatie. In deze map staat de data map, waarin je carcols.dat kunt vinden. ja, dat had ik al door, toch bedankt Reageren
m.e.t Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik wil graag de clover terug. Ik heb hem vervangen door een mod maar die wil niet weg. Ik weet niet zeker welke gta ik heb. Er staat rechts onderin niks, dus volgens mij is het V1. Alvast bedankt! Reageren
K.O. Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik wil graag de clover terug. Ik heb hem vervangen door een mod maar die wil niet weg. Ik weet niet zeker welke gta ik heb. Er staat rechts onderin niks, dus volgens mij is het V1. Alvast bedankt!Clover.txd en clover.dff:Clover.zip Reageren
m.e.t Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik kan hem niet uitpakken Hij zegt: archief heeft onbekend formaat of is beschadigd Wil je a.u.b een nieuwe uploaden? Of vertellen waar het aan ligt? Alvast bedankt! Reageren
toeslit Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Kan iemand mij helpen met een aantal bestanden? Het gaat om de volgende bestanden: wheel_gn1.dff, wheel_gn2.dff, wheel_gn3.dff, wheel_gn4.dff, wheel_gn5.dff, wheel_lr1.dff, wheel_lr2.dff, wheel_lr3.dff, wheel_lr4.dff, wheel_lr5.dff, wheel_or1.dff, wheel_sr1.dff, wheel_sr2.dff, wheel_sr3.dff, wheel_sr4.dff, wheel_sr5.dff en wheel_sr6.dff. Allemaal van gta3.img van gta san andreas. Alvast bedankt! Reageren
K.O. Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Kan iemand mij helpen met een aantal bestanden? Het gaat om de volgende bestanden: wheel_gn1.dff, wheel_gn2.dff, wheel_gn3.dff, wheel_gn4.dff, wheel_gn5.dff, wheel_lr1.dff, wheel_lr2.dff, wheel_lr3.dff, wheel_lr4.dff, wheel_lr5.dff, wheel_or1.dff, wheel_sr1.dff, wheel_sr2.dff, wheel_sr3.dff, wheel_sr4.dff, wheel_sr5.dff en wheel_sr6.dff. Allemaal van gta3.img van gta san andreas. Alvast bedankt!Maar natuurlijk:wheel_files.rar Edit: vreemd, ik weet zeker dat ik elk bestand erin had zitten... Ik moet zo weg dus heb nu even geen tijd. Morgen kan ik de bestanden denk ik wel uploaden. Als iemand anders in de tussentijd kan mag dat natuurlijk ook. Bewerkt: 31 augustus 2008 door K.O. Reageren
toeslit Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Kan iemand mij helpen met een aantal bestanden? Het gaat om de volgende bestanden: wheel_gn1.dff, wheel_gn2.dff, wheel_gn3.dff, wheel_gn4.dff, wheel_gn5.dff, wheel_lr1.dff, wheel_lr2.dff, wheel_lr3.dff, wheel_lr4.dff, wheel_lr5.dff, wheel_or1.dff, wheel_sr1.dff, wheel_sr2.dff, wheel_sr3.dff, wheel_sr4.dff, wheel_sr5.dff en wheel_sr6.dff. Allemaal van gta3.img van gta san andreas. Alvast bedankt!Maar natuurlijk:wheel_files.rar dankjewel, maar wheel_gn2.dff is beschadigd en behalve wheel_gn1.dff zijn er geen andere bestanden toegevoegd in de download... Dus nogmaals het originele verzoek. Reageren
GT-Aap Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik ben op zoek naar het ''Mission Passes'' geluidje uit Vice City voor San Andreas. Reageren
K.O. Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 dankjewel, maar wheel_gn2.dff is beschadigd en behalve wheel_gn1.dff zijn er geen andere bestanden toegevoegd in de download... Dus nogmaals het originele verzoek.OK komt ie. Bij mij thuis zitten echt alle 17 bestanden erin en is er niks beschadigd. Als het nu alsnog niet werkt ligt dit vermoedelijk aan het uploadsysteem van GTAForum/IPB.files.rar Ik ben op zoek naar het ''Mission Passes'' geluidje uit Vice City voor San Andreas.... Verwarrend... Wil je nu het geluid van VC of dat van SA hebben? Dat van SA heb ik laatst nog ergens geupload (weet niet meer of dat in dit topic was of in een los topic) dus als je die nodig hebt, kun je even daar naar zoeken. Als je het geluid van Vice City wilt hebben, heb ik het hier voor je staan:miscom.rar Reageren
GT-Aap Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 dankjewel, maar wheel_gn2.dff is beschadigd en behalve wheel_gn1.dff zijn er geen andere bestanden toegevoegd in de download... Dus nogmaals het originele verzoek.OK komt ie. Bij mij thuis zitten echt alle 17 bestanden erin en is er niks beschadigd. Als het nu alsnog niet werkt ligt dit vermoedelijk aan het uploadsysteem van GTAForum/IPB.files.rar Ik ben op zoek naar het ''Mission Passes'' geluidje uit Vice City voor San Andreas.... Verwarrend... Wil je nu het geluid van VC of dat van SA hebben? Dat van SA heb ik laatst nog ergens geupload (weet niet meer of dat in dit topic was of in een los topic) dus als je die nodig hebt, kun je even daar naar zoeken. Als je het geluid van Vice City wilt hebben, heb ik het hier voor je staan:miscom.rar Ja, ik bedoelde het geluidje uit Vice City. Dan kan ik hem in SA zetten. Bedankt dus! Reageren
Crypteq Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 ik zou graag de Vehicles.ide van gta sa willen hebben. alsvast bedankt BC7 Reageren
toeslit Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 dankjewel, maar wheel_gn2.dff is beschadigd en behalve wheel_gn1.dff zijn er geen andere bestanden toegevoegd in de download... Dus nogmaals het originele verzoek.OK komt ie. Bij mij thuis zitten echt alle 17 bestanden erin en is er niks beschadigd. Als het nu alsnog niet werkt ligt dit vermoedelijk aan het uploadsysteem van GTAForum/IPB.files.rar Ik ben op zoek naar het ''Mission Passes'' geluidje uit Vice City voor San Andreas.... Verwarrend... Wil je nu het geluid van VC of dat van SA hebben? Dat van SA heb ik laatst nog ergens geupload (weet niet meer of dat in dit topic was of in een los topic) dus als je die nodig hebt, kun je even daar naar zoeken. Als je het geluid van Vice City wilt hebben, heb ik het hier voor je staan:miscom.rar Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar weer kryg ik hetzelfde. Alleen maar 2 bestanden, waarvan 1 is beschadigd... Thnx anyway for the trouble Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.