Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen,

Ik heb problemen met GTA SA versie 2.

Ik heb de gta sa patch gebruikt en had aal mods bruikt, en gebruuikte IMG Tool.

Gisteren had ik een paar mods geinstalleert. En ik merkte dat hij tijdens het laden (op de helft) vast liep

Dus ik dacht dat ik een mod niet goed in gta3.img had geplaatst dus ging ik ze er een voor een af halen om te

kijken welk nniet goed was, maar hij bleef maar steeds vastlopen. Dus ging ik GTA SA maar deinstalleren.

Toen had ik hem opnieuw geinstalleerd en eerst GTA uitgeprobeert zomder hem eerst te patchen, maar

het spel liep weer vast, zowel bij een nieuw spel als een opgeslagen spel.

Dus nu dacht ik misschien dat ik de DATA en MODELS mappen nodig zou hebben, maar ik heb dus

geen backup, ik had er wel een alleen later merkte ik dat die niet compleet was.

Dus heeft iemand misschien de mappen DATA en MODELS van GTA SA Versie 2!!!

Alvast bedankt!!!

(als iemand een andere oplossing weet voor mijn probleem dan zou dat heel fijn zijn :Y , alvast bedankt )

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Je hebt hem dus geïnstalleerd en je kwam er dus achter dat de mappen 'data' en 'models' incompleet zijn? Probeer nog één keer te herinstalleren (desnoods op/in een ander station en/of map) en verwijder het bestandje 'gta_sa.set' eens uit 'Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files'. Je instellingen worden gereset en mogelijk wordt je probleem verholpen. Dit lijkt me een mogelijk oplossing, aangezien het probleem zich blijft voordoen na herinstallatie.

Dan nog een vraag, heb je ook een 'main.scm' modificatie gebruikt of een savegame gedownload? Zo ja, dan kan het daar ook aan liggen...

Geplaatst:
Je hebt hem dus geïnstalleerd en je kwam er dus achter dat de mappen 'data' en 'models' incompleet zijn? Probeer nog één keer te herinstalleren (desnoods op/in een ander station en/of map) en verwijder het bestandje 'gta_sa.set' eens uit 'Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files'. Je instellingen worden gereset en mogelijk wordt je probleem verholpen. Dit lijkt me een mogelijk oplossing, aangezien het probleem zich blijft voordoen na herinstallatie.

Dan nog een vraag, heb je ook een 'main.scm' modificatie gebruikt of een savegame gedownload? Zo ja, dan kan het daar ook aan liggen...

Ik heb wel een keer de main.scm veranderd voor een mod, ook heb ik een savegame gedownload van versie 2, die heb ik altijd gebruikt ook al voor het modden. Maar het spel loopt vast bij een savegame maar ook bij een nieuw spel.

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar de volgende bestanden:

-walton.dff

-walton.txd

en de volgende data-lines van de walton:

-carcols

-handling

-vehicles

voor GTA San Andreas.

Alvast bedankt! :tu:

Geplaatst:
Vraag hier files aan dat je per ongeluk geen backup hebt van gemaakt. Er staan wel een paar regels op, wat anders zou er wel eens misbruik kunnen van gemaakt worden.

• Alleen aanvragen en hulp
  • ZET ERBIJ VOOR WELKE GTA HET IS!
  • Niet de .exe file aanvragen

Ga jullie gang.

ik wil een ogg_stream_reset_serialno

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zou een mod zijn, geen origineel bestand. Gewoon naar dit topic om een mod aan te vragen.

EDIT:

en dus zeggen voor welk gta spel het is!

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:

hallo, (san andreas v1)

ik heb vandaag per ongeluk mijn standaard bikev.ifp vervangen door een aangepaste voor een minibike.

stom genoeg had ik geen back up gemaakt :tu:

heeft iemand dit bestandje voor mij?

en weet iemand welk ipf bestandje bij sanchez hoort?

bijvoorbeeld

Faggio : Bikev.ifp

Sanchez ???.ipf

Bedankt!

Geplaatst:
bikev.ifp
Alleen deze post was genoeg hoor. Die 2 andere topics zijn niet echt nodig. :7

Anyway, hier heb je je bestandje:

bikev.zip

ja klopt,

ik wist namelijk niet zeker of deze gelezen zou worden :tu:

bedankt!

weet je toevallig ook het ifp bestand van sanchez?

thanks

Geplaatst:
bikev.ifp
Alleen deze post was genoeg hoor. Die 2 andere topics zijn niet echt nodig. :7

Anyway, hier heb je je bestandje:

bikev.zip

ik heb dus het bestand vervangen met het bestaande.

helaas krijg ik nu dat er geen ifp bestand achter staat.

ondanks dat heb ik heb tog vervangen, maar als ik nu op een willekeurig voertuig wil stappen werkt het spel niet meer :N

hoe kan ik dit oplossen?

grz

Geplaatst:
Mag ik misschien de carcols dataline voorde windsor.

Gta San Andreas.

Sure:
windsor, 51,1, 58,1, 60,1, 68,1, 2,1, 13,1, 22,1, 36,1

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...