Ghost_Rider Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Alsjeblieft. Andromada.rar Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Alsjeblieft. Dankje!!! Dit is al de zovelste keer dat je me hebt geholpen! Reageren
CjThaBest Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik zoek Mooie snelle wagens (ferrari, lamborghini,bourgatti en porche heb ik al) Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 het bestandje speeder.txd uit gta vice city? heeft iemand die voor me? Reageren
gtaonline Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) heefd iemand de orginele sneakerhaetgry.txd voor me. er ie iets fout gergaan bij een mod van me en ben vergete backup te maken en ik heb nog een vraag je heefd ieman alle orinale bestanden van wang cars??(namen is ook goed) Bewerkt: 1 november 2008 door gtaonline Reageren
K.O. Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) het bestandje speeder.txd uit gta vice city? heeft iemand die voor me?Natuurlijk:speeder.zip heefd iemand de orginele sneakerhaetgry.txd voor me. er ie iets fout gergaan bij een mod van me en ben vergete backup te maken en ik heb nog een vraag je heefd ieman alle orinale bestanden van wang cars??(namen is ook goed)Sneakers:sneakerheatgry.zip Bestandsnamen van Wang Cars weet ik niet uit mijn hoofd, die zal ik even voor je opzoeken. Hier zijn de belangrijkste bestanden die met Wang Cars te maken hebben: DFF bestanden (incl. LOD's) en TXD bestanden: WangCars.zip Bewerkt: 1 november 2008 door K.O. Reageren
gtaonline Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) het bestandje speeder.txd uit gta vice city? heeft iemand die voor me?Natuurlijk:speeder.zip heefd iemand de orginele sneakerhaetgry.txd voor me. er ie iets fout gergaan bij een mod van me en ben vergete backup te maken en ik heb nog een vraag je heefd ieman alle orinale bestanden van wang cars??(namen is ook goed)Sneakers:sneakerheatgry.zip Bestandsnamen van Wang Cars weet ik niet uit mijn hoofd, die zal ik even voor je opzoeken. Hier zijn de belangrijkste bestanden die met Wang Cars te maken hebben: DFF bestanden (incl. LOD's) en TXD bestanden: WangCars.zip thx man Bewerkt: 6 november 2008 door gtaonline Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 als ik die map wil openen(speeder.zip)komt er te staan: de gecomprimeerde map is ongeldig of beschadigd Reageren
K.O. Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 als ik die map wil openen(speeder.zip)komt er te staan: de gecomprimeerde map is ongeldig of beschadigdDan proberen we het gewoon op een ander manier, te weten het uploaden/downloaden van een externe site. Je kunt speeder.txd (GTA VC) nu hier downloaden. Reageren
Jochem285 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) Nvm. Bewerkt: 3 november 2008 door Jochem285 Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Wou SA opnieuw installeren, maar door een kras op de CD is niet alle audio geinstalleerd (Cyclische Redundantiecontrole). Hij liep vast bij 90%. SA doet het gelukkig wel. Graag zou ik volgende bestanden nog hebben om mijn verse installatie compleet te maken, dan kan ik 'm gelijk ook backuppen. ..\Rockstar Games\GTA San Andreas\audio\streams DS HC MH MR NJ RE RG TK Reageren
K.O. Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) ..\Rockstar Games\GTA San Andreas\audio\streamsDS HC MH MR NJ RE RG TK Het probleem is dat die audio bestanden ongelofelijk veel ruimte innemen. Ik ben de bestanden inmiddels aan het archiveren. (Zit op 9%) Het kan dus even duren voordat ik ze geupload heb. Nog even geduld a.u.b. Deze 8 bestanden bij elkaar nemen gearchiveerd 644 MB in beslag. Ik ben zojuist begonnen met het uploaden ervan (via megaupload.com), maar dat kan nog wel een aantal uren gaan duren.Inmiddels zijn we 5 uur verder en kom ik erachter dat de upload-software die ik gebruik een foutmelding geeft. Geen idee hoe het komt, maar ineens is ie gewoon gestopt. Vervelend. Eindelijk, klaar met uploaden. Hou de bestanden nu maar goed bij, want ik ga het niet nog eens doen. Hier heb je de link: http://www.megaupload.com/?d=2UTOSBYI Bewerkt: 5 november 2008 door K.O. Reageren
gtaonline Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 heefd iemand de orginale bestande van de infernus .txd en .sff (iets foeut gegaan tijdens een mod ) alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 De twee bestanden vind je hieronder, ingepakt met >>Winrar<<. Infernus.rar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.