gtaonline Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 De twee bestanden vind je hieronder, ingepakt met >>Winrar<<. ik heb 2 dingen 1 er zit alleen de .dff in en als hem open met winrar dan zijkt ie eits met het archief nie diet ofzo is echt raar had ik ook la een keer. miss kan het vilja rapidshare Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Altijd problemen met Winrar de laatste tijd. Dff Rapidshare: http://rapidshare.com/files/161174420/infernus.dff.html Txd Rapidshare: http://rapidshare.com/files/161174315/infernus.txd.html Reageren
pimpie Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) ik heb nodig voor gta sa: de orginele ak47.dff en ak47.txt alvast bedankt Bewerkt: 7 november 2008 door pimpie Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Hieronder vind je de bestanden, als ze het niet doen zoals hierboven moet je het even zeggen. Ak47.rar Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Ik wil a.u.b. z.s.m. de ORIGINELE files voor gta SAN ANDREAS Androm.txd Androm.dff Nevada.txd Nevada.dff Hunter.txd Hunter.dff Alvast bedankt Bewerkt: 12 november 2008 door Anton van Hussel Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Secondje androm.txd androm.dff nevada.txd nevada.dff hunter.txd hunter.dff Edit: Als ik 'm download en open staan ze er wel allemaal in hoor, dus het ligt niet aan mij. Bewerkt: 15 november 2008 door Big Boss Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 het heeft alleen hunter.dff en krijg een foutmelding Reageren
K.O. Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) het heeft alleen hunter.dff en krijg een foutmeldingProbeer het eens opnieuw, maar dan met deze link. Bewerkt: 12 november 2008 door K.O. Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) B-E-A-utiful maar dan ook nog de vehicles.ide Bewerkt: 12 november 2008 door Anton van Hussel Reageren
GT-Aap Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik wil graag de Greenwood terug, ben alleen de backup vergeten te maken... -greenwood.dff -greenwood.txd -vehicles dataline -handling dataline -carcols dataline voor GTA San Andreas. Alvast bedankt! Reageren
Beagle Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ow, mag ik de Monstera.txd van iemand? Nadat GTA-Aap geholpen is natuurlijk Reageren
K.O. Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) @ Anton van Hussel: vehicles.zip @ GT-Aap: greenwood.zip (Dataregels zijn ook toegevoegd in het tekstbestand) @ Beagle: monstera.zip Veel succes met jullie bestanden, mensen! Beagle: ik ben niet verslaafd, ik help gewoon als mensen bestanden nodig hebben. Overigens heb ik wel de meeste posts in dit topic zie ik net. Bewerkt: 14 november 2008 door K.O. Reageren
Beagle Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) @ Anton van Hussel:vehicles.zip @ GT-Aap: greenwood.zip (Dataregels zijn ook toegevoegd in het tekstbestand) @ Beagle: monstera.zip Veel succes met jullie bestanden, mensen! Dank je, KO. Jij bent geloof ik echt verslaafd aan dit topic (Dat betekent niet dat je er mee moet stoppen, natuurlijk ) EDIT: @Hierboven: Het is heel lief dat je mensen helpt als ze bestanden nodig hebben Maar ik ben hier nog nooit geholpen door iemand anders, dan jij Maar ga zo door, K.O. Ik heb er geen problemen mee. Weet ik tenminste zeker dat je hiero geholpen word. Bewerkt: 15 november 2008 door Beagle Reageren
GT-Aap Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 @ Anton van Hussel:vehicles.zip @ GT-Aap: greenwood.zip (Dataregels zijn ook toegevoegd in het tekstbestand) @ Beagle: monstera.zip Veel succes met jullie bestanden, mensen! Beagle: ik ben niet verslaafd, ik help gewoon als mensen bestanden nodig hebben. Overigens heb ik wel de meeste posts in dit topic zie ik net. Nog bedankt, K.O. ! Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 heej heft iemand voor mij een bestand van de brandblusser .dff want die heb ik perongeluk verwijderdt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.