K.O. Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 heej heft iemand voor mij een bestand van de brandblusser .dff want die heb ik perongeluk verwijderdtIk neem aan dat je fire_ex.dff bedoelt? Of toch de firetruk.dff? Nou ik heb ze beiden voor je in deze .zip gestopt, kijk zelf maar welke je mist:fire.zip Reageren
apjekills Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Heeft iemand voor mij het mapje SFX in de map audio voor gta sa Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Hehe...mapje Dat ding is minstens twee gigabyte groot (als 't niet meer is..). Sorry, maar dat valt niet te uploaden: je zult dus moeten herinstalleren. Reageren
apjekills Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 okee hebben jullie wel het mapje genrl uit sfx Reageren
K.O. Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) okee hebben jullie wel het mapje genrl uit sfxKomt eraan, het duurt alleen eventjes. Ik bewerk mijn post zodra de upload klaar is.Edit: en daar is ie dan: klik! Bewerkt: 21 november 2008 door K.O. Reageren
Teraku Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Heeft iemand voor mij de originele weapon.dat van Grand Theft Auto: San Andreas? Ik zou het erg op prijs stellen! Reageren
Tjerk Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Veel plezier ermee: Klik En voortaan een back-up maken Reageren
GT-Aap Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) Ik wil graag de Infernus en de Bullet terug. -Infernus txd en dff -Bullet txd en dff -Infernus vechiles en handling dataline -Bullet vechiles en handling dataline Voor GTA San Andreas. Alvast bedankt! Bewerkt: 26 november 2008 door GT-Aap Reageren
gta-arne Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 hallo, kan er iemand de link of bestand van cuts.img doorsturen ik ben er al dagen naar aan het zoeken vriendelijke groet gta-arne Reageren
K.O. Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) -Infernus txd en dff-Bullet txd en dff -Infernus vechiles en handling dataline -Bullet vechiles en handling dataline Voor GTA San Andreas. Alsteblieft: bulletinfernus.zip Kan er iemand de link of bestand van cuts.img doorsturen? Ik ben er al dagen naar aan het zoeken.Het bestand kun je vinden in de models map in de GTA SA map. Als je het wilt hebben kan ik het wel even uploaden. Het is ongeveer 25 MB groot. Ik edit deze post als de upload klaar is.Edit: klik. Bewerkt: 26 november 2008 door K.O. Reageren
keessie Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 hallo ik had een palm eiland gedownload maar toen kon ik niet meer laden en begon hij telkens een nieuw game(voor eerst dat ik niet backup en het gaat meteen fout) zou iemand het mapje La onder dat/maps kunnen uploaden? grz Reageren
Indycar series Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Hallo, Heeft iemand de orginele .dff's en .txd's voor San Andreas voor de volgende voertuigen: Elegy Uranus Sultan Alvast bedankt, Indycar series. Reageren
K.O. Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 zou iemand het mapje La onder dat/maps kunnen uploaden? LA.zipElegyUranus Sultan uranus_elegy_sultan.zipBeiden veel plezier met de bestanden en vergeet in het vervolg niet zelf backups te maken. Reageren
Basssss Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Ik weet dat in de first post staat dat de .exe-file niet mag worden aangevraagt. Maar ik heb nu het Uninstal bestandje nodig. (unins000.exe) Mag die wel? Edit: Laat maar, heb hem al geherinstalleerd... Bewerkt: 4 december 2008 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.