Indycar series Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Dankje K.O. , het was voor een vriend van me die was vergeten een backup te maken. Maar ik ga zijn SA weer in orde maken. Heel erg bedankt! Groeten, Indycar series. Reageren
SpeedFire Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik had vergeten om een back up te maken van LOADSCS.TXD (Ach ja ik ben soms niet zo snugger) Heeft iemand misschien nog de originele LOADSCS.TXD hij bevindt zicht in deze map: "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\txd" Alvast bedankt Reageren
lolman66 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) ik mis de player.dff van gta san andreas en ik heb al 2 downloads in dit topic gezien maar die werke niet 1 is van rapidshare en 1 met ofzo Bewerkt: 7 december 2008 door lolman66 Reageren
dukeboy Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 ik zoek de originele "carmods.dat" bestandje ik kan met geen enkele auto meer in de modshop VOOR sa aub tnx Reageren
lolman66 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 ik zoek de originele "carmods.dat" bestandje ik kan met geen enkele auto meer in de modshopVOOR sa aub tnx ik geef carmods.dat als je mij player.dff geeft ok? Reageren
Beagle Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 ik zoek de originele "carmods.dat" bestandje ik kan met geen enkele auto meer in de modshopVOOR sa aub tnx ik geef carmods.dat als je mij player.dff geeft ok? [Offtopic] Dit is natuurlijk geen instelling. Het is hier geen markt. Als je vriendelijk bent post je Carmods.dat, en kunnen er twee dingen gebeuren: 1. Lolman66 post aardig jouw bestand 2. Iemand anders doet het (K.O.) en wellicht duurt het wat langer Je word zoiezo geholpen. Als je denkt dat je post te ver achter loopt dat er niet meer op gereageerd word, post je het opnieuw. Je snapt het zelf wel. [/offtopic] Reageren
K.O. Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Klopt helemaal Beagle, maar in de tussentijd had je natuurlijk net zo goed zelf die bestanden kunnen uploaden. Zoveel werk is het nou ook weer niet en we zijn hier nou eenmaal om elkaar te helpen. GTA SA: LOADSCS.txd LOADSCS.zipGTA SA: player.dff player.zipGTA SA: carmods.dat carmods.zipVeel plezier met jullie bestandjes en de volgende keer niet vergeten zelf backups te maken voor je gaat modden. Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 eej ik heb de script.scm van gta san andreas nodig de gewoone script.scm heeft iem die?? Reageren
Beagle Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 eej ik heb de script.scm van gta san andreas nodig de gewoone script.scm heeft iem die?? Ik heb in je eigen topic al een downloadlink gezet van de Main.scm Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 en ik heb nog de script.img nodig van gta san and Reageren
Beagle Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) en ik heb nog de script.img nodig van gta san and Script.img [Download] voilá! Bewerkt: 16 december 2008 door Beagle Reageren
GT-Aap Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Mag ik misschien de american.gxt van Vice City? Reageren
Da Vampire Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Zou de originele Baggage.TXD en Baggage.DFF nodig hebben van san andreas Danku Bewerkt: 22 december 2008 door Da Vampire Reageren
Beagle Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Mag ik misschien de american.gxt van Vice City? VCgxt.rar [download] Zou de originele Baggage.TXD en Baggage.DFF nodig hebben van san andreasDanku Baggage.rar [download] Voilá! Reageren
JelleVD Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb het Carcols.dat bestand nodig, ik was vergeten een backup te maken. Het is voor GTA San Andreas. Kan iemand die voor mij posten? Alvast bedankt, JelleVD Bewerkt: 22 december 2008 door JelleVD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.