Banzai-Batzer Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 ik had al een keer gereageerd maar dat was zo smekend en onoverzichtelijk dus! mag ik: gta.dat? (hij staat bij data) Reageren
Banzai-Batzer Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) ik ging ff zoeken en toen bleek dat gta.dat voor SA er al stond! maar toen ik die uitprobeerde crashte hij alsnog! Bewerkt: 8 januari 2009 door Banzai-Batzer Reageren
Banzai-Batzer Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 heeft iemand de versie van sa gta.dat?Bumpen binnen 24 uur is wel erg snel zeg. Anyway, hier heb je je bestandje:gta.rar ik heb hem ook geprobeerd want ik had de carwash mod neergezet maar bij mij werkt hij nog niet! eerst was hij volgensmij kleiner... zou je hem plz nog een keer kunnen sturen? voor SA Reageren
Banzai-Batzer Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Ik neem aan dat je gta.dat bedoeld? Die upload ik wel even voor je.gta.dat Bedankt voor je snelle reactie voortaan zal ik een backup maken ik heb ook gta.dat nodig voor versie 1.01 (san andreas) maar ik heb er wat aangepast zonder te backuppen en nu kan ik nergens de juiste vinden Reageren
Beagle Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Je mod doet het waarschijnlijk prima, maar als je zegt dat je Versie 1.1 hebt, kan je niet modden (Behalve CLEO3). Volg dan >deze< tutorial en je kan genieten van je mods. Kan je volgende keer de "bewerk" knop gebruiken? Om nou 1 2 3 4 5 posts achter elkaar te zetten is wel overdreven... Reageren
Banzai-Batzer Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 bedankt hij gaat goed totdat ik de plaats moet zeggen waar gta staat. dan zegt hij unknown version... Reageren
Beagle Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 bedankt hij gaat goed totdat ik de plaats moet zeggen waar gta staat. dan zegt hij unknown version... Probeer eens opnieuw te installeren en dan te patchen, want wat hij zegt is dat hij de versie niet herkent. Iets waar ik niet snel het antwoord op weet behalve opnieuw installeren. Reageren
Banzai-Batzer Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 bedankt voor de hulp mensen maar ik heb hem (met hulp van me vader) al kunnen maken... er stond namelijk LOAD CARWASH en dat heb ik veranderd in # LOAD CARWASH en nu doet hij het thx anyway Reageren
gta-pilot Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Kan iemand voor mij van GTA IV de vehicles.img uit GTAIV -> pc -> models -> cdimages halen? BVD D: Reageren
Beagle Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) GTASA's triboss.dff, aub Triboss.dff [download] Voilá! @Hieronder: Ik dacht "Weer?". Ik keek even naar al je geposte berichten... Alleen maar bestandaanvragen (Geen probleem natuurlijk ) Bewerkt: 11 januari 2009 door Beagle Reageren
M.J. Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Je bent de beste, bedankt weer! Reageren
K.O. Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Kan iemand voor mij van GTA IV de vehicles.img uit GTAIV -> pc -> models -> cdimages halen? BVD D:Uploaden duurde even, maar goed, hier is ie dan:http://www.megaupload.com/?d=GM4JL28Z Veel succes er mee! Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) Hoi , ik zoek de orginele rancher handling want ik heb geen back-up gemaakt . Bewerkt: 14 januari 2009 door max_gtafreak Reageren
Beagle Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Hoi , ik zoek de orginele rancher handling want ik heb geen back-up gemaakt . Ik zit nu op school, ik post het zo even Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.