Donald F. Duck Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Komt eraan, even uploaden... Alstublieft! Werkt de link hierboven niet (goed), dan is hier nog een andere link. Bewerkt: 25 januari 2009 door Donald F. Duck Reageren
M.J. Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Werkt perfect, bedankt weer! Reageren
M.J. Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Ik zie net pas dat ik ook geen backup heb van nitestick.txd nitestick.dff Allebei uit GTASA Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Ik zie net pas dat ik ook geen backup heb van nitestick.txd nitestick.dff Allebei uit GTASA Ik wil ze je best geven, mits je me zegt in welke map ik ze vind. Bewerkt: 29 januari 2009 door MegaPilot Reageren
M.J. Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Ik zie net pas dat ik ook geen backup heb van nitestick.txd nitestick.dff Allebei uit GTASA Ik wil ze je best geven, mits je me zegt in welke map ik ze vind. Ze zitten beiden in de GTA3.img Bewerkt: 29 januari 2009 door M.J. Reageren
Beagle Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Nightstick.rar [download] Voilá! Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Heeft iemand meschien deze bestande voor mij? mp5lng.txd mp5lng.dff Bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 mp5lng.rar [download] Voilá! Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 mp5lng.rar [download]Voilá! You want to download the following file: http://rapidshare.com/files/191955849/mp5lng.rar | 17 KB Your IP address 62.45.155.31 is already downloading a file. Please wait until the download is completed. Premium members can download any number of files simultaneously. Become a Premium member now. The download will be available shortly. omg? ik ben helemaal nie aan het downloade Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Raar, misschien heb je eerder al eens een Rapidshare bestand gedownload en moet je nog een tijdje wachten. Normaal krijg je dan een andere melding. Hier heb je er een van Megaupload.com: mp5lng.rar [download] Reageren
ief2 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Ik heb per ongeluk - VegasS.ide - VegasS.ipl niet gebackupd bij een map mod. Ik zou het appreciëren mocht iemand ze kunnen oploaden. (normaal zitten ze in 'Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps\vegas') Alvast Bedankt ief2 @ hieronder: bedankt Bewerkt: 31 januari 2009 door ief2 Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Ik heb per ongeluk- VegasS.ide - VegasS.ipl niet gebackupd bij een map mod. Ik zou het appreciëren mocht iemand ze kunnen oploaden. (normaal zitten ze in 'Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps\vegas') Alvast Bedankt ief2 VegasS.rar [download] Voilá! @Hieronder: Dat ben ik Mijn verzorger had een grap uitgehaald, hij had een hele grote wortel gekocht maar die is helemaal niet lekker Heel zacht, en als ik er in bijt dan word ie kleiner Bewerkt: 1 februari 2009 door Beagle Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Heey beagle leuk plaatje ik vin dat konijntje wel sgattig Reageren
danny18 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Heeft iemand nog eenon gemodde particle van gta III voor me in de aanbieding. Edit: laat maar dan maar gta III opnieuw instaleren. Bewerkt: 3 februari 2009 door danny18 Reageren
K.O. Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Heeft iemand nog eenon gemodde particle van gta III voor me in de aanbieding.Heb je de game al opnieuw geïnstalleerd? Als je dat nog niet gedaan hebt, heb ik hier nog een ongeschonden exemplaar van zowel particle.cfg als particle.txd uit GTA III. Ik wist niet precies welke 'particle' je bedoelde.In het vervolg raad ik je aan iets langer te wachten tot iemand reageert. particle.zip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.