yourick Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Kan iemand mij de Ori txd en dff van quad en euros geven Aub ? Reageren
kayo Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 ik had een vraag of er een mod is dat je bij politie, ambulance en brandweer ook alleen de waarschuwingslichten konde branden zonder. maar ik wil het geluidsbestandje van de sire niet verwijderen. wil het graag dat ik alleen de lichten aan kan zette maar ook met sire tegelijk. het is voor gta san andreas Reageren
yourick Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Kan iemand Mij de origineele geluide van bank 109 AUB Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Erm... Als ik het opnieuw download omdat ik re-install heb gedaan zit er alleen een Script.img en en die kan ik niet uitpakken :S Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 In deze tutorial kun je de V1-Files vinden. Succes ermee. Reageren
K.O. Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 (bewerkt) Kan iemand mij de Ori txd en dff van quad en euros geven Aub ?Hier zijn ze:yourick.zip Je bank_109 staat in je andere topic. ik had een vraag of er een mod is dat je bij politie, ambulance en brandweer ook alleen de waarschuwingslichten konde branden zonder. maar ik wil het geluidsbestandje van de sire niet verwijderen. wil het graag dat ik alleen de lichten aan kan zette maar ook met sire tegelijk. het is voor gta san andreasJammer, gaat je niet lukken. Dat lijkt me vrijwel onmogelijk. Bewerkt: 14 februari 2009 door K.O. Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Game : Gta sa File : GENRL Where : SFX map Why : Sounds geedit maar ik heb geen back-up file gemaakt Thanks Reageren
pimios Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik was vandaag dus, zoals wel vaker mod's aan het installeren. Maar ik was iets te enthousiast, en was vergeten de bestanden te back upen. Nu is met gta3.img dus iets mis. Kan iemand deze uploaden, of heeft een download link om hem opnieuw te downloaden? Ik heb hem al opnieuw geinstaleerd en ik kan nog geen enkele server op samp joinen. Als iemand zo aardig is? Ik weet het dit is al het 200 bericht hier mischien al over, maar via http://www.megaupload.com/nl/ moet het denk ik wel lukken. Reageren
bertuz Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Heeft iemand voor mij de originele Faggio bestanden voor San Andreas? Ik heb ze hier voor nodig. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 In deze tutorial kun je de V1-Files vinden.Succes ermee. Thnx mate Heb de tut meteen gevolgd. Maar in die BAT zit ook iets van Hot-Coffee Ik was vandaag dus, zoals wel vaker mod's aan het installeren. Maar ik was iets te enthousiast, en was vergeten de bestanden te back upen. Nu is met gta3.img dus iets mis. Kan iemand deze uploaden, of heeft een download link om hem opnieuw te downloaden? Ik heb hem al opnieuw geinstaleerd en ik kan nog geen enkele server op samp joinen.Als iemand zo aardig is? Ik weet het dit is al het 200 bericht hier mischien al over, maar via http://www.megaupload.com/nl/ moet het denk ik wel lukken. Heeft iemand voor mij de originele Faggio bestanden voor San Andreas?Ik heb ze hier voor nodig. Ik zal het uploaden op mijn eigen host Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Tec9.txd shopping.cfg Bedankt! Bewerkt: 15 februari 2009 door Gta-rodney Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Tec9.txd ; >Klik.< Bedoelde je de shopping.dat? Zoja, >klik.< Succes ermee. Bewerkt: 15 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.