Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik had een vraag of er een mod is dat je bij politie, ambulance en brandweer ook alleen de waarschuwingslichten konde branden zonder. maar ik wil het geluidsbestandje van de sire niet verwijderen. wil het graag dat ik alleen de lichten aan kan zette maar ook met sire tegelijk. het is voor gta san andreas

Geplaatst:
:7

Erm... Als ik het opnieuw download omdat ik re-install heb gedaan zit er alleen een Script.img en en die kan ik niet uitpakken :S

Geplaatst: (bewerkt)
Kan iemand mij de Ori txd en dff van quad en euros geven Aub ?
Hier zijn ze:

yourick.zip

Je bank_109 staat in je andere topic.

ik had een vraag of er een mod is dat je bij politie, ambulance en brandweer ook alleen de waarschuwingslichten konde branden zonder. maar ik wil het geluidsbestandje van de sire niet verwijderen. wil het graag dat ik alleen de lichten aan kan zette maar ook met sire tegelijk. het is voor gta san andreas
Jammer, gaat je niet lukken. Dat lijkt me vrijwel onmogelijk. Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Ik was vandaag dus, zoals wel vaker mod's aan het installeren. Maar ik was iets te enthousiast, en was vergeten de bestanden te back upen. Nu is met gta3.img dus iets mis. Kan iemand deze uploaden, of heeft een download link om hem opnieuw te downloaden? Ik heb hem al opnieuw geinstaleerd en ik kan nog geen enkele server op samp joinen.

Als iemand zo aardig is?

Ik weet het dit is al het 200 bericht hier mischien al over, maar via http://www.megaupload.com/nl/ moet het denk ik wel lukken.

Geplaatst:
In deze tutorial kun je de V1-Files vinden.

Succes ermee. :)

Thnx mate _O_ Heb de tut meteen gevolgd. Maar in die BAT zit ook iets van Hot-Coffee :?

Ik was vandaag dus, zoals wel vaker mod's aan het installeren. Maar ik was iets te enthousiast, en was vergeten de bestanden te back upen. Nu is met gta3.img dus iets mis. Kan iemand deze uploaden, of heeft een download link om hem opnieuw te downloaden? Ik heb hem al opnieuw geinstaleerd en ik kan nog geen enkele server op samp joinen.

Als iemand zo aardig is?

Ik weet het dit is al het 200 bericht hier mischien al over, maar via http://www.megaupload.com/nl/ moet het denk ik wel lukken.

Heeft iemand voor mij de originele Faggio bestanden voor San Andreas?

Ik heb ze hier voor nodig.

Ik zal het uploaden op mijn eigen host :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...