NickyHendriks Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Oké, dankjewel! Hier is het dan maar: http://www.gaming-freak.nl/gtaforum/safiles/gta3.img Hoe op te slaan: Rechts klikken op de link >> Doel opslaan als.... >> Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Models\ >> Sla op als .img >> Als er word gevraagd om te vervangen klik 'Ja' >> Done Volg je dit niet dan krijg je een hele lange code zoals dit: (klein voorproefje) VER2©?ÿlevelmap_stream0.ipl±;levelmap_1.col®¯°±>òweemap.txd¬®¯°±0bridge_1.dff®¯°±4d_sign.dff¬®¯°±6d_sign01.dff®¯°±8helipad.dff¬®¯°±9d_rock.dff¬®¯°±;d_rock01.dff®¯°±=d_rock02.dff®¯°±?hanger.dff¬®¯°±Ffake_sky.dff®¯°±Ghelipad01.dff®¯°±Hstatue.dff¬®¯°±Mbwire_fence.dff®¯°±O rczero4_base01.dff°±\hanger01.dff®¯°±ccomms01.dff¬®¯°±hcomms02.dff¬®¯°±m rczero4_base02.dff°±z!treeshad.txd®¯°±› trackshad05.dff®¯°±¥Atrees2.txd¬®¯°±ælib_street15.dff¯°±ësstation.txd¬®¯°±^lib_street12.dff¯°±|!snow.txd«¬®¯°± snowover02.dff®¯°±ªArczero_track.txd¯°±ërc_track_a.dff®¯°±ù rc_track_b.dff®¯°±rc_zero_c.dff®¯°± Bewerkt: 15 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
bertuz Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Het werkt niet Is het niet handiger als je de originele faggio.dff en .txd stuurt, of werkt dat niet? Reageren
K.O. Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Het werkt niet Is het niet handiger als je de originele faggio.dff en .txd stuurt, of werkt dat niet? Tuurlijk wel. Gewoon met IMG Tool weer in je gta3.img zetten. Hier heb je de bestanden:faggio.zip Reageren
bertuz Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Lukt ook niet . Ik denk dat ik SA toch maar opnieuw moet installeren Reageren
M.J. Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 GTA SA - freeway.txd - freeway.dff Bij voorbaat dank! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 In deze tutorial kun je de V1-Files vinden.Succes ermee. Thnx mate Heb de tut meteen gevolgd. Maar in die BAT zit ook iets van Hot-Coffee Reageren
K.O. Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 GTA SA- freeway.txd - freeway.dff Alsteblieft:freeway.zip Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Van welke versie is dat bestand GENRL? want elke x als ik gta opstart crasht hij.. Reageren
K.O. Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) Van welke versie is dat bestand GENRL? want elke x als ik gta opstart crasht hij..Het GENRL bestand, dat in /audio/sfx/ te vinden is, is precies gelijk bij beide versies. Het zou dus helemaal niks uit moeten maken wat voor versie je hebt. Als je het echt niet meer aan de praat kunt krijgen, raad ik je aan GTA SA even opnieuw te installeren.Edit: ik vind het best, zodra FreeHostia weer werkt. Ik geloof dat de server een beetje plat ligt tijdelijk. Ik kan in elk geval niet meer binnenkomen op m'n eigen account. Inmiddels verholpen. Bewerkt: 17 februari 2009 door K.O. Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) Ja .. het liefst wel maar ik heb zojuist 60/70 mods allemaal werkend. alleen sins dat audio probleem start me gta niet meer op dus. en ik vin het erg zonde als ik alles opnieuw moet instaleren (mods) zou jij jouwes willen uploaden (GENRL) Bewerkt: 16 februari 2009 door Gta-rodney Reageren
pimios Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 @zamg0d1 Ik kan de link niet openen/opslaan in firefox en in IE 7/8 Reageren
K.O. Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Ja .. het liefst wel maar ik heb zojuist 60/70 mods allemaal werkend. alleen sins dat audio probleem start me gta niet meer op dus. en ik vin het erg zonde als ik alles opnieuw moet instaleren (mods) zou jij jouwes willen uploaden (GENRL) Als je het niet heel erg vind heb ik het bestand opgesplitst in 2 .rar archieven. Dat was voor het uploaden wat makkelijker. Als je ze bij elkaar in dezelfde map neerzet kun je ze met WinRar gewoon uitpakken.Deel 1 download je hier en deel 2 kun je hier downloaden. Ook stom, ik zie net dat ik nog een werkende download op MegaUpload.com heb staan. Gebruik die maar, daar staat het bestand als één archiefbestand. Downloaden kan hier. Bewerkt: 17 februari 2009 door K.O. Reageren
djcas Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik heb onlangs de map-editior gedownloaded en nu werkt mij GTA San Andreas niet meer . Ik weet niet precies welke file's je daarvoor nodig hebt. Kan iemand mij helpen? Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Herinstaleer je gta?? Bedankt KO , alleen hij doet het tog niet maar ik denk dat ik gta opnieuw instaleer en de gta3.img even apart zet zodat ik me mods + textures nog heb Bewerkt: 17 februari 2009 door Gta-rodney Reageren
M.J. Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Ik schaam me een beetje dit te vragen maar ik heb overhaast een modpack met allerlei autos geinstalleerd en ben de backup vergeten. Nu heb ik vreselijke FPS lag, en daar kan ik niet mee leven. Uit GTA SA heb ik nodig: - huntley.dff en huntley.txd - stafford.dff en stafford.txd - premier.dff en stafford .txd - savanna.dff en savanna.txd - yosemite.dff en yosemite.txd - sentinel.dff en sentinel.txd - sabre.dff en sabre.txd - admiral.dff en admiral.txd - sultan.dff en sultan.txd - walton.dff en walton.txd - bullet.dff en bullet.txd - banshee.dff en banshee.txd - comet.dff en comet.txd - washing.dff en washing.txd - polmav.dff en polmav.txd - maverick.dff en maverick.txd - seaspar.dff en seaspar.txd - vcnmav.dff en vcnmav.txd - buffalo.dff en buffalo.txd - turismo.dff en turismo.txd die gene die dit voor mij voor elkaar kan krijgen is een kanjer! Bewerkt: 22 februari 2009 door M.J. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.