Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

GTA IV PC data map:

Mirror 1: RapidShare (10x)

Mirror 2: MegaUpload Niet meer ondersteund. Gebruik mirror 1.

Pak de inhoud van data.rar uit met bijv. WinRAR in de map common in je GTA IV map. Als hij vraagt of je de map wil overschrijven/samenvoegen, kan je dat gewoon doen. Je kan ook een backup van je originele map maken.

Edit: Download op de een of andere manier niet meer ondersteund op MegaUpload.

Bewerkt: door Donald F. Duck
  • Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb de skin van de Enforcer nodig ik wil namelijk het woordje "Police" veranderen in "S.W.A.T." :D omdat er SWAT "mensen" uitkomen en ik wil ook graag de Skin van de SWAT "mensen" om Het wordtje police op hun rug te veranderen naar S.W.A.T zoals dit M07-d.gif

en de Enforcer ongeveer zoals dit: Covington_SWAT_Van.jpg (sorry te groot)

:D:D als jullie kunnen helpen:D graag

Bewerkt: door cj4l
Let wel op dat je alleen de aangepaste bestanden mag hosten, en niet hele game archieven. Vandaar dat hij ook 700 MB is. Overigs gaat niemand een kleine aanpassing downloaden van 700 MB. Graag gewoon dus de normale formaten gebruiken.

Het is toch niet toegestaan orginele bestanden te posten op gtaforum.nl :duh: ?

Bewerkt: door Rickyboy30
Geplaatst:
ik heb de skin van de Enforcer nodig ik wil namelijk het woordje "Police" veranderen in "S.W.A.T." :D omdat er SWAT "mensen" uitkomen en ik wil ook graag de Skin van de SWAT "mensen" om Het wordtje police op hun rug te veranderen naar S.W.A.T zoals dit M07-d.gif

welke gta ;O ?

Geplaatst:
Let wel op dat je alleen de aangepaste bestanden mag hosten, en niet hele game archieven. Vandaar dat hij ook 700 MB is. Overigs gaat niemand een kleine aanpassing downloaden van 700 MB. Graag gewoon dus de normale formaten gebruiken.

Nee, dat is van een mod waar veel originele bestanden in zitten. Dit zijn gewoon originele gamebestanden voor als iemand geen backup heeft.

Geplaatst:

Nee, dat is van een mod waar veel originele bestanden in zitten. Dit zijn gewoon originele gamebestanden voor als iemand geen backup heeft.

als je kan lezen:

Let wel op dat je alleen de aangepaste bestanden mag hosten, en niet hele game archieven.
Geplaatst:

Ja, DaBeast bedoelt hiermee dat het gaat om een mod waar veel originele bestanden in zitten waardoor het een grote download wordt. De maker van deze mod moet dus alleen maar de gemodde bestanden hosten, maar backups mogen hier gewoon gepost worden.

Geplaatst:
Ja, DaBeast bedoelt hiermee dat het gaat om een mod waar veel originele bestanden in zitten waardoor het een grote download wordt. De maker van deze mod moet dus alleen maar de gemodde bestanden hosten, maar backups mogen hier gewoon gepost worden.

ok wat is het verschil ?

de orginele bestanden in een mod plaatsen of de orginele bestanden gewoon uploaden en hier zetten ?

Geplaatst:

welke gta ;O ?

SA

Geplaatst:

welke gta ;O ?

SA

ooh :( dan kan ik je niet helpen :)

ik mod alleen GTA IV

Geplaatst:

ok wat is het verschil ?

de orginele bestanden in een mod plaatsen of de orginele bestanden gewoon uploaden en hier zetten ?

Het gaat erom dat de download dan langer duurt, en hier gaat het juist om het aanvragen van bestanden voor als iemand geen originele backup heeft gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...