thunder12 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Eey, ik ben op zoek naar de volgende bestanden (de normale versies natuurlijk:))Voor GTA SA - script.img - main.scm - anim.img - cuts.img - ped.ifp - de hele map audio alvast bedankt Thunder12 k heb wat zitten modden met geluiden en nu heb ik van GTA SA de audio map nodigals die te groot is dan hoef ik alleen maar de CONFIG map en GENRL van SFX. alvast bedankt HULLP!KAN NIET MEER IN SA:MP KOMEN DOOR KNIGHT RIDER MOD KAN IEMAND FF GTA3.IMG VOOR SA UPLOADEN DANK U! Ik gooi jullie bestandsaanvragen maar allemaal even op één hoop, want ze hebben één ding gemeen: de bestanden of mappen die jullie aanvragen zijn veels te groot! Als je kijkt naar de audio map alleen is die bij mij 3.24 GB groot. Dat is echt veels te veel om eventjes te uploaden. gta3.img is 909 MB groot, en da's ook niet echt zo geupload. Als jullie bestanden aan willen vragen, vraag dan aub gewoon een paar kleine bestandjes aan, en niet hele archieven en mappen. Ik kan me niet voorstellen dat jullie elk geluid/bestand in de archieven/mappen die jullie aanvragen gemod hebben of per ongelijk verwijderd hebben. Het is dan ook onnodig om die allemaal aan te vragen. Mijn advies aan elk van jullie is dan ook om óf alleen de paar bestandjes aan te vragen die je daadwerkelijk nodig hebt, óf om gewoon heel GTA even opnieuw te installeren. Dat is zo gedaan en je savegames blijven gewoon bewaard.(Oh en thunder12, 'de normale versies' is een beetje vaag. Ik zie niet echt in waarom V1 normaler is dan V2 of andersom.) ik bedoelde met 'de normale versies' de onge modde Reageren
thunder12 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 oke maar dan wil ik graag deze files a.u.b. - contachou1_lae2.txd - ext_doors_old.txd - ambulan.txd - ambulan.dff - camera.txd - camera.dff - esperant.txd - esperant.dff - streak.dff - streak.txd - streakc.dff - streakc.txd misschien beetje veel maar alvast bedankt Reageren
thunder12 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 HULLP!KAN NIET MEER IN SA:MP KOMEN DOOR KNIGHT RIDER MOD KAN IEMAND FF GTA3.IMG VOOR SA UPLOADEN DANK U! das beetje iets te groot Reageren
guib Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Heey iedereen, kan iemand mij het mapje audio geven, want ik zat perongeluk een beetje te rotzooien en toen had ik er iets uit verwijdert en nu doet gta het niet meer en ik weet niet meer welk bestandje het was dus doe maar de hele map,voor gta san andreas bedankt voor u medewerking Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Ik denk niet dat iemand deze map wil uploaden, want dat is 3,23 (!) GB. Ik denk ook dat het herinstalleren van het spel korter duurt dan het uploaden en downloaden van de map audio. Edit: ik kom er een beetje laat achter, had MB ipv GB Bewerkt: 1 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
guib Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik denk niet dat iemand deze map wil uploaden, want dat is 3,23 (!) MB. Ik denk ook dat het herinstalleren van het spel korter duurt dan het uploaden en downloaden van de map audio. jaa dat is nou juist mijn probleem als ik hem opnieuw instaleert doet ie dat nog niet helemaal, nu doet ie het weer maar zonder alle geluidjes, je hoort niks Reageren
K.O. Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 jaa dat is nou juist mijn probleem als ik hem opnieuw instaleert doet ie dat nog niet helemaal, nu doet ie het weer maar zonder alle geluidjes, je hoort niks Verwijder de game helemaal en installeer de game helemaal opnieuw. Als het geluid dan nog niet werkt, is of je CD zwaar beschadigd (krasjes o.i.d.) of bezit je een illegale versie van de game. Bij illegale exemplaren is het ontbreken van geluid namelijk een veel voorkomend en onoplosbaar probleem. Reageren
guib Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 jaa dat is nou juist mijn probleem als ik hem opnieuw instaleert doet ie dat nog niet helemaal, nu doet ie het weer maar zonder alle geluidjes, je hoort niks Verwijder de game helemaal en installeer de game helemaal opnieuw. Als het geluid dan nog niet werkt, is of je CD zwaar beschadigd (krasjes o.i.d.) of bezit je een illegale versie van de game. Bij illegale exemplaren is het ontbreken van geluid namelijk een veel voorkomend en onoplosbaar probleem. maar hij is niet illigaal en er zitten bijna geen krasjes op Reageren
K.O. Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 oke maar dan wil ik graag deze files a.u.b.*lijstje* misschien beetje veel maar alvast bedankt Komen ze:thunder12.zip maar hij is niet illigaal en er zitten bijna geen krasjes opHeb je dan niet gewoon een probleem met drivers van je geluidskaart o.i.d.? Werkt het geluid in andere games wel? En bij andere software? Ik heb hier anders nog wel een download staan voor GENRL, het bestand dat in \audio\SFX\ staat. Ook heb ik hier nog een link staan naar het streams mapje, met alle radiozenders. Reageren
guib Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 oke maar dan wil ik graag deze files a.u.b.*lijstje* misschien beetje veel maar alvast bedankt Komen ze:thunder12.zip maar hij is niet illigaal en er zitten bijna geen krasjes opHeb je dan niet gewoon een probleem met drivers van je geluidskaart o.i.d.? Werkt het geluid in andere games wel? En bij andere software? Ik heb hier anders nog wel een download staan voor GENRL, het bestand dat in \audio\SFX\ staat. Ook heb ik hier nog een link staan naar het streams mapje, met alle radiozenders. hij doet het nu weer hoor dankje voor die dinges Reageren
djcas Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Ik heb de map-editior gedownload voor GTA sa nu wil hij niet meer laden... ik weet niet welke files hiervoor nodig zijn Reageren
dexter909 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ik heb de Infernus, Turismo, bullet .txd/.dff nodig. Alvast bedankt ! (GTA SA) Dexterr Reageren
K.O. Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ik heb de Infernus, Turismo, bullet .txd/.dff nodig.Alvast bedankt ! (GTA SA) Dexterr Alste:dexter909.zip Reageren
dexter909 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Bedankt, maar als ik hem open krijg ik een foutmelding... Bewerkt: 5 april 2009 door dexter909 Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 ik snap eigenlijk het doel van dit hele topic niet, als je een bestand mist dan kopieer je die toch even van je BACK-UP ? of als mensen niet zo slim zijn die te maken: GTA opnieuw installeren ? daarom zijn deze bestanden volgensmij alleen nodig als je de ILLEGALE versie hebt, omdat je de orginele bestanden niet meer hebt en hebt verwijdert Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.