Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, want als je geen backup hebt gemaakt en heel veel mods er in hebt zitten moet je die weer opnieuw instaleren.

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb een backup voor GTA:SA nodig, gewoon de Rockstar games map met het originele spel. Ik wil graag modden, maar dan moet ik een backup hebben.

Graag PB'en als je het heb, anders vergeet ik het misschien!

Geplaatst:

En jij denkt dat wij voor jou even heel GTA SA gaan uploaden hier? Kijk dat is dus precies níet de bedoeling van dit topic. Als je vergeten bent een backup te maken kun je enkele bestanden hier aanvragen om te voorkomen dat je veel werk moet verrichten door GTA helemaal opnieuw te installeren. Als je bijvoorbeeld slechts één van de 20 mods wilt verwijderen die je nu in je spel hebt staan en je bent vergeten een backup te maken is dit topic een goede oplossing. Heel SA is niet de bedoeling en zelfs volledig illegaal. Als je zelf een backup wilt maken van een ongemodde SA doe je dit maar op je eigen PC; installeer SA gewoon opnieuw op een andere locatie als je huidige SA vol zit met mods.

Geplaatst:
En jij denkt dat wij voor jou even heel GTA SA gaan uploaden hier? Kijk dat is dus precies níet de bedoeling van dit topic. Als je vergeten bent een backup te maken kun je enkele bestanden hier aanvragen om te voorkomen dat je veel werk moet verrichten door GTA helemaal opnieuw te installeren. Als je bijvoorbeeld slechts één van de 20 mods wilt verwijderen die je nu in je spel hebt staan en je bent vergeten een backup te maken is dit topic een goede oplossing. Heel SA is niet de bedoeling en zelfs volledig illegaal. Als je zelf een backup wilt maken van een ongemodde SA doe je dit maar op je eigen PC; installeer SA gewoon opnieuw op een andere locatie als je huidige SA vol zit met mods.

Ik bedoelde GTA3.img

Geplaatst:

GTA IV

De volgende files zou ik graag terug willen hebben aub:

GTAIV>pc>models>cdimages>componentpeds.img

GTAIV>pc>models>cdimages>playerped.rpf

GTAIV>pc>models>cdimages>vehicles.img

dank bij voorbaat.

Geplaatst:

Heeft iemand voor mij de originele Primo carcols,handling en vehicles.ide?

Alvast bedankt :cya::schater:_O_:tu:^_^:D:Y:7

Geplaatst: (bewerkt)
GTA IV

dank bij voorbaat.

Sorry, deze is te groot om te uploaden nu... Iemand anders moet deze doen.

carcols.dat
primo, 122,1, 123,1, 125,1, 10,1, 24,1, 37,1, 55,1, 66,1

handling.cfg
PRIMO		1600.0	3300.0   2.2	0.0 0.0  0.0  70  0.70 0.8  0.54 	4 160.0 18.0 7.0  R P 	5.4   0.60 0 30.0	  1.1  0.14  0.0   0.32 -0.14 0.5  0.0		0.26 0.54 19000 	0			0			0  3	0

vehicles.ide
547, 	primo, 		primo, 		car, 		PRIMO,	 	PRIMO, 		null,	normal,		10, 	0,	0,		-1, 0.7, 0.7,		0

De bloodra.txd & bloodra.dff aub

GTA SA

Dankje!

Mirror #1: Megaupload

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:
Ik bedoelde GTA3.img
Zeg dat dan meteen. Dat is heel iets anders dan je zegt in je post daarboven. :7 Hoe dan ook, zoals je in verschillende posts ook al kunt lezen is het gta3.img nog steeds te groot om zo even te uploaden. Als je van dit bestand een backup wilt hebben kun je nog steeds beter SA even opnieuw installeren.
Geplaatst:
GTA IV

dank bij voorbaat.

carcols.dat
primo, 122,1, 123,1, 125,1, 10,1, 24,1, 37,1, 55,1, 66,1

handling.cfg
PRIMO		1600.0	3300.0   2.2	0.0 0.0  0.0  70  0.70 0.8  0.54 	4 160.0 18.0 7.0  R P 	5.4   0.60 0 30.0	  1.1  0.14  0.0   0.32 -0.14 0.5  0.0		0.26 0.54 19000 	0			0			0  3	0

vehicles.ide
547, 	primo, 		primo, 		car, 		PRIMO,	 	PRIMO, 		null,	normal,		10, 	0,	0,		-1, 0.7, 0.7,		0

De bloodra.txd & bloodra.dff aub

GTA SA

Dankje!

Mirror #1: Megaupload

Dank je Wel :cya::tu:

Geplaatst:
GTA IV

dank bij voorbaat.

ok, maar ik ben gewoon niet van plan om het spel effe te gaan herinstaleren voor die 3 files

Ja weet ik, het probleem was alleen dat ik die avond nog weg moest en de upload te lang zou duren. Daarom laat ik deze rar nu even uploaden.

Edit: Upload gestart, ik moest hem nog in een rar stoppen.

Er is een grote kans dat hij morgen pas klaar is (ik kan de upload voor vannacht pauzeren).

Geschat resterend*: 3:41 (U:MM)

*Op: (zie laatst bewerkt datum)

Edit: Dit gaat veel en veel te lang duren, we zijn al een heel stuk verder en ik ben volgens de tijd pas 11 min. verder...

Bewerkt: door Donald F. Duck
ok, maar ik ben gewoon niet van plan om het spel effe te gaan herinstaleren voor die 3 files

Die 3 files zijn anders wel meer dan 700MB groot hoor ... Anyways, ik ben ze aan het uploaden.

Edit: PC gecrasht ... En ik heb nu echt geen zin meer om nog eens 6 uur te spenderen aan het uploaden van die bestanden :blauw:

Bewerkt: door Big Boss

Die 3 files zijn anders wel meer dan 700MB groot hoor ... Anyways, ik ben ze aan het uploaden.

Edit: PC gecrasht ... En ik heb nu echt geen zin meer om nog eens 6 uur te spenderen aan het uploaden van die bestanden blauwoog.gif

_O_ _O_ DANK U _O_ _O_

nee wrm heb ik altijd die pech :cry: :cry: :cry:

is niet meer nodig, heb de files al terug

Bewerkt: door SNIPER44

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...